Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Peter,
Het zeiltje heeft exact dezelfde afmeting als op de tekening , Moet zeggen vind hem ook iets aan de kleine kant maar de documentatie geeft ook een klein zeil op de haringbuis van rond 1600. Ik zet nog wel de fokkemast overeind met een zeil maar de hoofdmast laat ik gestrekt zonder zeil. Scheelt ook een hoop naaiwerk.
nog even twee plaatjes voor de kerst dagen eerst even druk met de vitrine voor het model. TEVENS EEN IEDER FIJNE FEESTDAGEN EN EEN PRACHTIG BOUWJAAR IN 2018, IN HELE GOEDE GEZONDHEID
Groetjes Cees
Afgelopen dag lekker bezig geweest, best lastig om een visnet te breien met de juiste schaal.
Maar na een keer of 4 proberen denk ik dat het wel gelukt is.
Hoor het graag van jullie.
Nu dan de laatste bijdrage aan dit project.
Model is gereed en staat in zijn eigen vitrine kast, moet alleen nog een doosje van mdf maker zodat het tijdens stransport ook beschermd is.
Hoop dat jullie het leuk hebben gevonden. Ik vond sommige reactie leuk en leerzaam, dus graag ook weet tips en trics tijdens het volgende project.
Wat dat gaat worden kan ik nu nog niet zeggen maar ik zal jullie op de hoogte houden.