hacchette U96 scale 1:48

de boot is erg glad nu .
morgen ga ik naar heerhugowaard naar de modelbouw zaak huider, is pas verhuist en schijnt groot te zijn.

praxis gamma enz zitten er vlak bij , dan kan ik gelijk nieuwe primer grijs kopen

ik heb het vandaag bij zonlicht gekeken en vond het zeer geslaagd, nu maar denken of ik hem een tweede grondlaag geef of welke bovenlaag kleur ik neem , welke grijs kleur dus .

De onderzeeer heeft nu zijn top laag en is kiezelgrijs

20180721_165049_HDR-1-1.jpg

20180721_201926_HDR.jpg
deel 63 is klaar , geverfd en een stel micro onderdeeltjes van plastic en messing gemonteerd.

nu komt het messing deck aan de beurt in deel 64/71 , er worden kleine onderdeeltjes opgelijmd en zwart gespoten

Laatst bewerkt:
ben nu bezig met deel 64 de eerste messing dek plaatje , de voorkant .

ik heb er paar micro onderdelen opgelijmd en zwart gespoten, en heb net 3 micro onderdelen grys gemaakt, die komen er ook op.

deel 64 klaar het frontdeck deel is 5 inch lang

20180723_005109_HDR-1.jpg

Laatst bewerkt:
deel 65 is klaar
ik heb een stel messing stokjes in een cirkel gelijmd , de stokjes waren 1 mm hoog , zonder sterke vergrootglas waren ze niet te monteren.

en een stel andere kleine onderedelen , hij wordt later zwart gespoten.

morgen deel 66

een aantal deck delen , daar komt geen onderdelen op of later, dus die kunnen nu zwart gespoten worden.

eigenlijk had het de kleur granite/grey moeten zijn ral 7026, maar die kon ik niet in spuitbus vorm vinden , dus gebruik ik nu mat zwart van de action , ziet er ook prima uit

Back