Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een airbrush bezit ik niet en dan nog daar is het logo allemaal veel te klein voor, maar bedankt voor het meedenken Boris, ik ben er inmiddels al uitMisschien een malletje maken van een dun en buigbaar stukje plastic, en dan proberen het logo te tamponneren of spuiten met een airbrush . Is maar een idee, ik weet niet of het werkt,
Dank voor het compliment en je vertrouwen Marcprachtig, heb je netjes opgelost.
juiste schaal is niet altijd het belangrijkste, soms moet iets gewoon wat groter of kleiner om er realistisch uit te zien.
Dank je Timmooi gemaakt
Dank je Heinrich, ik ben er zelf ook wel content mee hoorDe emmers is vakwerk Koos! Welgedaan.![]()
Dank je Hans, het is een gefriemel maar dan heb je ook watDat gaat mooi zo Koos!
Ook jij bedankt PeterMooie emmertjes hoor Koos.
Als het er maar uitziet alsof het vol hangt.Het zijn er uiteindelijk 12 ipv 21
Wat een prachtige en creatieve oplossing voor het maken en detailleren van de emmers, Koos. Ziet er langs de railing schitterend uit!Een airbrush bezit ik niet en dan nog daar is het logo allemaal veel te klein voor, maar bedankt voor het meedenken Boris, ik ben er inmiddels al uit
Dank voor het compliment en je vertrouwen Marc
Dank je Tim
Dank je Heinrich, ik ben er zelf ook wel content mee hoor
Dank je Hans, het is een gefriemel maar dan heb je ook wat
Ook jij bedankt Peter
Voor de rest iedereen weer bedankt voor de likes zowel op het forum als via PB
Vandaag het hoofdstuk emmers af gesloten incl. het logo, hoe ?? dat lees en zie je hieronder.......
Eerst werden de binnenzijde en de hengsels grijs en na droging de buitenzijde zwart geschilderd, licht geschuurd en voor een tweede keer zwart geschilderd:
Bekijk bijlage 471786
Op een latje werden de h.o.h. maten afgetekend:
Bekijk bijlage 471780
Dit latje werd gefixeerd op de romp waarna ik in model gebrachte spelden op de reling lijmde:
Bekijk bijlage 471781
Deze werden in een later stadium nog zwart geschilderd..........
Ergens heb ik ooit een logo van King George de zoveelste gevonden, Ik denk bij de "aanpassingen... " van @janzwart nog bedankt Jan, die ik nu op de juiste maat uitgeprint heb:
Bekijk bijlage 471782
Deze werden uitgesneden en met witte houtlijm op de emmers geplakt:
Bekijk bijlage 471783
Na droging de witte randen met een zwarte stift bijgekleurd en een hele poos later de emmers met logo in de blanke lak gezet om te voorkomen dat de papiertjes later ergens op het dek terug te vinden zijn.
En nadat ze droog waren werden ze aan boord tegen de dwarsscheepse reling opgehangen:
Bekijk bijlage 471784
Bekijk bijlage 471785
Het zijn er uiteindelijk 12 ipv 21 geworden maar zoals Marc al eerder schreef: "juiste schaal is niet altijd het belangrijkste, soms moet iets gewoon wat groter of kleiner om er realistisch uit te zien" en daar sluit ik mij dan volledig bij aan
En nu naar de volgende stap, wat dat is zien jullie de volgende keer wel,
Tot dan,
Gr Koos
Nee Sjors deA had ze niet in de kit zitten, in de handleiding stond te lezen dat ze aangebracht konden worden met “makkelijke verkrijgbare onderdelen” tape en de spelden dus…..Weer een leuke aanvulling maar zaten die niet in de kit?
Het zijn ook gemene punten Boris, maar bedankt voor het complimentMet die metalen punten zien ze er ook nog eens gemeen uit. Mooi gedaan!!
Dank je Hans, ik ben er ook wel content meeGoed geslaagd zo Koos.