Jaques
Forum veteraan
En we gaan gewoon door, de volgende klus waren de touwen naast de buitentrappen, deze staan niet in de handleiding maar ook hier heeft @janzwart weer aandacht aan besteed in zijn "aanpassingen", wederom bedankt Jan.
Onderstaand de foto's:
Hiervoor zijn de kleinste oogjes gebruikt die ik in mijn bezit heb en touw van 0,25mm dikte............
En na dit gefriemel allemaal tijd voor wat anders, de boegspriet en de roosters werden definitief in de romp gelijmd:
En dan toch weer friemelen, de sjorringen:
De sjorringen zijn van 0,8mm zwart garen en de inkepingen zitten beide vol, het touw zit met de bovenzijde van de spriet gelijk, dus de aanpassingen van een poos geleden hebben gewerkt.
Maar het is weer genoeg voor vandaag, tot later,
Gr Koos
Onderstaand de foto's:
Hiervoor zijn de kleinste oogjes gebruikt die ik in mijn bezit heb en touw van 0,25mm dikte............
En na dit gefriemel allemaal tijd voor wat anders, de boegspriet en de roosters werden definitief in de romp gelijmd:
En dan toch weer friemelen, de sjorringen:
De sjorringen zijn van 0,8mm zwart garen en de inkepingen zitten beide vol, het touw zit met de bovenzijde van de spriet gelijk, dus de aanpassingen van een poos geleden hebben gewerkt.

Maar het is weer genoeg voor vandaag, tot later,
Gr Koos
Laatst bewerkt: