Jaques
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Okee, dat kan ik later samen met de geschutspoorten alsnog uitvoeren, dank je JanKoos, De binnenkant van het bolderraam is nu op de Victory rood, alleen de onderkant is zwart. De onderkant van de geschutpoorten zijn wel weer rood. Logica???
Volgens mij is meer ook niet nodig...Prachtig Koos, meer weet ik even niet.![]()
Dank jewel PeterPrachtig Koos, meer weet ik even niet.![]()
Valt wel mee hoor Henk, volgende week is de vakantie weer omPs; ik mag wel opschieten![]()
Dat is inderdaad genoeg hoor PietVolgens mij is meer ook niet nodig...![]()
Voorlopig schuift hij wel lekker *Hans*Laat ons Koos maar schuiven![]()
Dank je Peter, zoals al eerder gezegd, tis vakantie hee...Phoe ...... weer ff niet gekeken ........ je hebt er de sokken in, Koos.
Mooi!
Gr. Peter
Aha, nu snap ik hem, dank jewel voor de foto, ik zal eens kijken wat ik ervan gemaakt krijg want ik denk dat dit niet voorkomt in de bouwbeschrijving van deA.U vraagt, wij doorspitten ons fotoarchief![]()
Klopt Koos, DeA. maakt hier geen opening of schijf in, is echter wel een mooi detail. En simpele opening is in feite al voldoende op het model.Aha, nu snap ik hem, dank jewel voor de foto, ik zal eens kijken wat ik ervan gemaakt krijg want ik denk dat dit niet voorkomt in de bouwbeschrijving van deA.
Gr Koos
Jan Zwart heeft hier in zijn aanpassingen verslag ook al iets over geschreven, origineel zitten er 23 op, bij mij nu 15 maar met dit geleverde hout vond ik dat teveel vandaar dat ik ze op deze manier geplaatst heb. Dichter bij elkaar vond ik persoonlijk geen optie dus daarom maar zo en met de verdeling van 6mm hoh kwam het zo ook veel beter uitHet originele aantal traptreden wat ergens rond de 20 ligt passen er inderdaad niet op zoals DeA. het model bouwt. Ik heb dat opgelost door vier treden op de berghouten te lijmen waardoor ik aan 19 treden kwam. Niet dat je iets moet veranderen hoor Koos, want het ziet er allemaal fantastisch uit, ik wou het slechts even laten zien,
Bekijk bijlage 412448