Ad Bakker
In Memoriam
hmmmm, zie dat het quoten ook niet helemaal goed gaat![]()
Via de edit knop kan je dat herstellen Germt.
Groet,
Ad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hmmmm, zie dat het quoten ook niet helemaal goed gaat![]()
Gewoon te koop bij Conrad, of mag ik dat niet zeggen
Is een neutrale opmerking, kan niet opgevat worden als sluikreclame.
Afgelopen week de berghouten weerszijden opgebracht. Heeft weer aardig wat vijl- en schuurwerk opgeleverd.
![]()
Op naar het fijnere werk. Alle geschutspoorten (het zijn er maar een paar) moeten aan de binnenzijde voorzien worden van een raamwerk.
![]()
Betekent de planken op maat maken, hoeken controleren en aan de binnenzijde aanbrengen. Ik heb daar een speciaal stukje gereedschap voor moeten maken.
![]()
Nu hou ik niet van secondelijm, heb namelijk de eigenschap altijd nog even te willen priegelen tot alles naar mijn zin zit en werk daarom uitsluitend met houtlijm.
![]()
Nu heb ik een lamp met een loep inclusief 3e handjes. Met wat positioneren kan ik de planken aardig op hun plek houden. Als iemand een andere oplossing heeft, dan hoor ik dat graag.
Vanavond voorzichtig inpakken en morgen naar Barneveld. Zelfs mijn ouwe heer is nu aan het modelbouwen geslagen en wil morgen mee. Hem kennende zal de winkel van Ton morgenmiddag wel leeg zijn en de auto vol. De boot gaat, in ieder geval, zeker mee terug![]()