Bedankt voor alle complimenten, doet mij zeker goed.
Op dit moment ben ik zowel aan de voor als aan de achterzijde bezig.
Ik moet de kraanbalken nog even afwerken, zal daar na het weekend een paar foto's van plaatsen.
Afgelopen weken bezig geweest met het beplanken van het achterdek en aan de achterzijde moet een vlaggenkast gemaakt worden. Zag op een Engels site dat men daar wat stofjes in deed om de vlaggenkast vol te laten lijken.
Kwam op een site wat voorbeelden tegen waarop de oorspronkelijke signaalvlaggen van Nelson te zien waren. Heb daarna mij meester in het zuiden gebeld met de vraag of deze vlaggen inderdaad de vlaggen waren van Nelson. Dat waren ze gelukkig.
Nou ken ik mijn meester een beetje. Als hij een schip ziet, dan wil hij direct weten of alles klopt. Ik zie hem er ook voor aan om met een pincet de stoffen lappen uit de vlaggenkast te trekken om te controleren of alles klopt. Dus het volgende gedaan :rolling:
Ik heb ze op het achterdek uitgestald en maar op de foto gezet als bewijs dat de goede vlaggen in de kast zitten.
Ik zal ze vanavond netjes gaan opvouwen en in de kast doen. Heb nog even overwogen om deurtjes voor de kast te maken met daarop voor elk vakje de vlag getekend. Heb dit om 2 redenen maar niet gedaan. De eerste is dat ik geen bewijs kan vinden dat deze er voor zaten en de tweede, de meest belangrijke........ Uw pincet geeft dan alleen maar krassen op mijn deurtjes Meester