Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja. De GR-12 6-kanaals ontvanger heeft geen aparte telemetriepoort, daar moet je kanaal 5 voor gebruiken (en dan heb je dus nog maar 5 kanalen over voor besturing). Alle andere ontvangers hebben een telemetriepoort waar je alle sensoren op kunt prikken.Kan ik elke sensor in elke HOTTontvanger steken Arjan?
ik probeer altijd de ontvangers niet te programmeren. Vooral als je ontvangers wisselt in verschillende kisten is dit niet aan te raden (vul zelf maar in waarom ;-) ).De Smartbox heb je trouwens alleen echt nodig als je ontvangers wilt programmeren (dan kun je alles wat je normaal gesproken in je zender vastlegt in de ontvanger programmeren - ik ben er nog niet uit wat dat voor voordeel zou moeten hebben).
ik probeer altijd de ontvangers niet te programmeren. Vooral als je ontvangers wisselt in verschillende kisten is dit niet aan te raden (vul zelf maar in waarom ;-) ).De Smartbox heb je trouwens alleen echt nodig als je ontvangers wilt programmeren (dan kun je alles wat je normaal gesproken in je zender vastlegt in de ontvanger programmeren - ik ben er nog niet uit wat dat voor voordeel zou moeten hebben).
De Smartbox heb je trouwens alleen echt nodig als je ontvangers wilt programmeren (dan kun je alles wat je normaal gesproken in je zender vastlegt in de ontvanger programmeren - ik ben er nog niet uit wat dat voor voordeel zou moeten hebben). Je kunt de Smartbox ook als extra display gebruiken zodat je 2 schermen tegelijk kunt bekijken. Maar alles wat je op de Smartbox kunt zien kan ook op het display van de zender. Vergelijk het met een tweede beeldscherm op een PC.
Ik heb trouwens eindelijk de 1 cel 6000 mAh lipo voor mijn HoTT zender weten te bemachtigen. Als het wat kouder weer is en je gebruikt de Smartbox én de spraakweergave dan is de originele accu wel snel leeg. Is nu verholpen.
![]()
Moeten al die motoren ook tegelijk kunnen werken? Anders kan je misschien met een schakelaar hetzij de ene, hetzij de andere motor op de throttle stick zetten? (geen idee of dat kan, ik zit nog te wachten tot de mijne bij 2bros RC aankomt)Staat allemaal keurig in m'n Futaba T7 geprogrammeerd, maar ergonomisch werkt dat niet zo lekker. De aanvalsmotor bijvoorbeeld, moet ik met een potmeter rechts bovenop de zender bedienen. Bij een noodstop is dat niet zo praktisch. Met al die vrij te programmeren mixers in de MX-16 hoop ik dat probleem op te lossen.
Moeten al die motoren ook tegelijk kunnen werken? Anders kan je misschien met een schakelaar hetzij de ene, hetzij de andere motor op de throttle stick zetten? (geen idee of dat kan, ik zit nog te wachten tot de mijne bij 2bros RC aankomt)
Thijs,
Heb je op je zender in het telemetrie-menu wel een vinkje gezet bij de GEM?
Bij de modelbouwwinkel. Hij heeft er nog één. Hangar.nl, dan zoeken naar Senderakku flach Li 1SxP/6000 3,7V TX
Graupner Senderakku flach Li 1SxP/6000 3,7V TX