Ja dat weet ik maar ik wilde de bestanden van de frsky download sectie hebben en het lijkt erop dat de site plat ligt.
Ook met een traceroute krijg ik geen resultaat...
Github kan voor sommigen verwarrend zijn.
GJ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is allemaal vrij simpel.
Je download de bestanden (als de website het weer doet want hij ligt nu plat lijkt het) en dan zet je de bestanden op de juiste plek.
De zender doet de rest.
Jammer, vond het wel een leuke optie.Ethos ondersteund dit niet, en denk ook niet dat dit gaat komen.
Hoop voorlopig nog wel een poos met deze zender te doenEr komen wel weer nieuwe zenders aan waar gps ingebouwd zit.
Zeker dat vond ik een leuke functie bij de X12SJammer, vond het wel een leuke optie.
Hoop voorlopig nog wel een poos met deze zender te doen
Groeten,
Arie
i Bjorn, maar waar zijn dan die Sbus In/Out dan voor?
Hi Bjorn, maar waar zijn dan die Sbus In/Out dan voor? En wat is het verschil tussen s.ports en s.bussen?
Ik heb de FCS 150A, maar daar zitten alleen female servostekkertjes aan, dus dacht ik dat ze in de SBus moesten.
Het witte stekkertje dat ik bij de ontvanger kreeg heeft, naast kleine witte, groenen en grijze draadjes, alleen een female servostekker. Dus moe ik hier een adapterkabetlje tussen zetten? Wel vreemd dat er dan femlae stekkertjes worden gebruikt als het specifiek voor S.port
- bij vol rechts sturen gaat nu de linker motor normaal blijven draaien en de rechter motor omgekeerd draaien,, en bij linksaf omgekeerd natuurlijk
- bij halve stuuruitslag wil ik dan de motor aan de binnenbocht zijde niet reversen maar stil laten staan