Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Regel 806 protocol v761 hoe kan ik zien in welke bank en welk nr ?
Die zal je toe moeten voegen aan een bank.Regel 806 protocol v761 hoe kan ik zien in welke bank en welk nr ?
Mee eens, als iemand hulp nodig heeft graag even een PM sturenMisschien handiger om voor multiprotocollen een apart topic te openen.
Ik haak nu al bijna af met die programmeercodes... totaal niet interessant voor de meeste gebruikers.
GJ
Gefeliciteerd, neem nog een appelflap!!Hallo allen. Het TRIM misterie lijkt opgelost. Na het programmeren van het toestel in de Mixer de functie aanklikken op de regel Source , bv Rudder, dan op --- klikken en op TRIM klikken. Dan komt er in de Source regel Trim Rudder te staan. En zie daar . HET WERKT. Word het toch een voorspoedig 2022
Grt Wim
Als je naar de golflengte kijkt en de antenne dan is het verschil echt minimaal.
Je SWR zal niet optimaal zijn maar tja, hoe goed zal die zijn met een febrieksmatige simpele antenne?
En het geldt alleen als je 900 MHZ gebruikt, voor 2,4 werkt alles gewoon zoals altijd.
Er zijn hier in de buurt wat mensen die op de US vliegbasis werken, hebben een FCC zender en enkele hebben er LBT op gezet, 2 mensen gebruiken een Jeti, ook 900 mhz en die hebben er geen problemen mee.
Je zou dan ook de ontvangers niet kunnen gebruiken omdat die hetzelfde probleem hebben.
GJ
Voor "normale" Europese mensen is het natuurlijk het beste om LBT te kopen maar er zijn mensen die wedstrijden vliegen of deels in de US, deels in de EU wonen.
Dan zouden die voor het optimale resultaat 2 zenders moeten kopen.
GJ