Nee OpenTX en Ethos modellen zijn niet uitwisselbaar.
Je zult ze van de grond af op moeten bouwen.
Je zult ze van de grond af op moeten bouwen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar wel leerzaam.Oke bedankt .
Day is dan weer erg jammer
Gr jeroen
Ik heb een vraag, misschien weet iemand daar een oplossing voor:
Ik heb nog een aantal D8 ontvangers maar krijg daarvan de telemetrie niet van aan de gang, Wel zie ik de TX module die in de ontvanger zit maar er komt geen voltage op het scherm, er staan drie streepjes. Is het mogelijk om met de XJT-Lite module en een gekoppelde D8 ontvanger wel aan telemetrie te doen?
Ja X20 met Ethos met gebruik van de XJT-Lite module. De ontvanger krijg ik gekoppeld. In de telemetrie tab zie ik een RX module maar geen RXBatt, deze zou van de ontvanger moeten zijn?
Verder ben ik op jacht naar een script waarin ik elke Lipo-cel apart in de Widget kan zien. 3 cellen dus drie widgets met het voltage per cel
Het gaat om een chinese clone, althans daar ga ik vanuit. Misschien FCC firmware flashen in de clone D8, zal dat een oplossing zijn?
Maar, hoe is dat ding te flashen?
EDIT
Het gaat om deze ontvanger
https://nl.aliexpress.com/item/1005...&terminal_id=ec61d1902ce34a6aa3384748c84e8087
Dan maar weer verpatsen aan iemand met een Taranis.Helaas niet om te flashen.
Dus sensoren zoeken levert niets op?De ontvanger is een D8R-Plus ACCST Ik heb hem gebonden via de XJT-Lite module in de zender. Ik krijg de telemetrie niet aan de gang.Bekijk bijlage 463742