Dat kabeltje om te flashen naar de smartport, is dat ook weer een speciaaltje ?
Dat kabeltje is gewoon de S-port kabel die geleverd wordt bij de ontvanger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat kabeltje om te flashen naar de smartport, is dat ook weer een speciaaltje ?
Daar is een eigen deel voor op dit forum. Kijk b.v. maar eens HIER.Heeft iemand in dit forum een RC auto op brandstof?
ETHOS update
Op RCgroups wordt melding gemaakt de update 1.0.11 ( beide CD 1. 2 ) niet uit te voeren had ik helaas al gedaan.
probleem is:
Hold off on this update. There is an issue with custom failsafe
heb dit getest en klopt werkt niet.
alles weer terug gezet nu naar 1.0.10 cd10.
groet Hans
Ik hoop dat niet iedereen dat doet, anders komt er nooit snel een fix ;-)
Daar is een Release candidate dus voor, testen testen testen.
Klopt was ik ff vergeten dat deze Release candidate ervoor zijn om uit te testen, sorry voor dat.
Toch ben ik wel van mening dat bepaalde functies geen fouten mogen hebben, wie vergoed het dan als mijn model de grond in gaat?
Fail safe, zegt het al vind ik toch wel belangrijk dat dat 100% werkt in geval van signaal verlies.
Groet Hans
Nou, de 3 V8fr ontvangers ga ik terugsturen en inmiddels heb ik de 6SR ontvanger aan de praat. Die is idd compatible met D16.
Nu nog de gyro werkend zien te krijgen. Nog iets, ik vlieg mode 2 maar dan met trekkend gas, en helikopters met trekkend pitch.
Na het reversen van het gaskanaal blijft de zender Throttle not iddle roepen als ik hem aanzet. Is dat een bug ? of is dat te verhelpen ?
En jij denkt dat Failsafe je model bespaard. Heb nog nooit gehad dat een model van mij bespaard is gebleven met Failsafe. Enkel dat deze meer gecontroleerd de grond inboorde.