FPV, multicopter videos enz

Dat een ander zich niet aan de regels houd betekend niet dat gelijk iedereen maar kan doen waar ie zin in heeft:confused:

nee dat snap ik ook wel maar ik probeer beetje mooie filmpjes te maken en dan krijg ik 3/4 reacties ja onverantwoord. dan zou je ook kunnen bijv. kunnen zeggen mooie beelden alleen volgende keer niet meer in de woonwijk

Jij vroeg wat wij er van vonden, dan kan je zoiets verwachten ;)

Volgende keer minimaal 150 meter van bebouwing vandaan blijven, dan komt het helemaal goed.

We proberen je alleen uit de problemen te houden, het is allemaal goed bedoeld hoor ;) gewoon in het parkje, doe ik ook en natuurlijk altijd landen als er een hond aankomt, die worden over het algemeen bang/helemaal gek XD

nee dat snap ik ook wel maar ik probeer beetje mooie filmpjes te maken en dan krijg ik 3/4 reacties ja onverantwoord. dan zou je ook kunnen bijv. kunnen zeggen mooie beelden alleen volgende keer niet meer in de woonwijk

los van een woonwijk moet je jezelf ervan vergewissen deze hobby verantwoordelijk uit te voeren. daarom dat we dit zo zeggen. de volgende die je post in een mooi stukje natuur waar je de nodige risico's in acht neemt gaan we toejuichen goed ;)

Wanneer je er prijs op stelt dat mensen naar je filmpjes kijken kun je misschien overwegen om wat knip en plakwerk te doen.
Nu duurt het meer dan 2 1/2 minuut voordat je omhoog gaat en er iets van een vlucht plaats vindt. :confused:

Sorrie normaal doe ik dat ook wel ;) maar het ging om de originele versie dat de beeld slecht is :)

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

kijk naar richard zijn video hoezo [ook bij huizen]?!

Ik vlieg normaal in park of buiten gebied ofzo dit was alleen een uitzondering;) en normaal is het altijd rustig daar , bij 1 fietser bleef ik ook hangen zodat er verder geen gevaar komt, en dat ik laag vloog langs de autos ook en tussen die pad , dat komt doordat de multti voor mij vloog 1 meter dus geen gevaren lijkt mij.. , maar de volgende keer gewokn weer de park in :D

FPV beginner

Ik wil in de toekomst ook echt FPV gaan vliegen want dat maakt het vliegen volgens mij echt zo veel leuker, echter wil ik het in eerste instantie wel met een beperkt budget doen, dus niet gelijk fatshark brill etc.

Stel ik neem om te beginnen een simpel setje: FPV 5.8GHz 200mW 8-CH TS351 Wireless Transmitter + RC805 AV Wireless Receiver Kit
(60$)
eventueel met cloverleaf antennes (30$) om het bereik te vergroten.

deze wil ik aansluiten op mijn gopro die toch al op mijn quad hangt, dus niet nog aparte FPV camera.

Ben alleen nog opzoek naar een goedkoop klein LCD/TFT scherm waar ik video input op aan kan sluiten.

Iemand ervaring met z/n FPV setje en iemand een tip welk type LCD/TFT (budget) goed te gebruiken zijn ?

Ik kan je maar 1 ding aanraden wat schermpjes betreft en dat is, ga niet voor een hele goedkope. Het probleem met de goedkope schermpjes is dat ze namelijk bij een klein beetje signaalverlies al heel snel op blauw springen en je geen video meer heb. ga dus voor een bewezen goede monitor met een anti glare scherm...

video die ik gemaakt heb reacties mag haha

Haha mooie beeld
;)

Ik moet wel toegeven jongen je ken wel vliegen hoor :)

Dit weekend park weer vliegen? :) ?

Gr richard :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back