FPV, multicopter videos enz

de eerste test vlucht Reptile Aphid 450 met gopro :p
FPV ready YEAH...

Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
ben vandaag beetje aan oefennen geweest helaas heeft hij de teks verkloot..
welk video maker gebruiken jullie.?

patrick

Haha heb op bijna steen worp afstand een bos met meertje is veel ruimte en genoeg bomen zonder struiken dat zou wel iets zijn:) haha ja heb de crashes en 6kapotte props er maar uitgeknipt zodat mooi lijkt^.^

Patrick

Ja en er was zoveel vraag naar een plek voor de meet. Jij kan een super meet organiseren daar met barbecue als afsluiting :)

Haha heb op bijna steen worp afstand een bos met meertje is veel ruimte en genoeg bomen zonder struiken dat zou wel iets zijn:) haha ja heb de crashes en 6kapotte props er maar uitgeknipt zodat mooi lijkt^.^

crashremix maken !!!! :p:p

@garbungel: neem jij de biefstukken mee .. neem ik de servetten mee :mrgreen:

Haha ja ging wel lekker paar x die schommels geraakt hoor je niet masr zie je wel:D kom je terug vliegen mist er stuk prop aw nieuwe pakken en er opzetten hehe:) had eerst best voorraad props maar tot mijn schrik vandaag bijna niks over :O zonet gelijk nieuwe besteld:D
Kan er eerst niet genoeg van hebben die props hehehe:)

Patrick

dat kun je wel zeggen,whhahaahaa,hoort er ook bij,heb me ook al een nieuwe voorraad props gehaalt voor het weekend:D,als wat kapot moet gaan dan ma props,heb me ook al een vtx gemolt,bleef in een struikje hangen met de antenne :( greetz

Aii dat is wel balen. Is er ook geen elkele manier om hem te solderen? Zie het vaak als uitdaging om het weer werkend te maken.. maar goed bestellen kan ook maar jammer dat zo lang duurt meestal (mijn fatshark bril was vanuit china bij mij thuis in 4 dagen)8-O

patrick

Aii dat is wel balen. Is er ook geen elkele manier om hem te solderen? Zie het vaak als uitdaging om het weer werkend te maken.. maar goed bestellen kan ook maar jammer dat zo lang duurt meestal (mijn fatshark bril was vanuit china bij mij thuis in 4 dagen)8-O

patrick

eerst laten doen,had weer beeld ma slecht,zelf nog geprobeert iets beter ma nog kl..te,heb al nieuwe 250mw bij een zaak en een 600mw via mbf,250mw dag later thuis.:D
das snel gegaan dan vanuit china.

Heeft iemand de Fatshark low noise filter wel eens direct op een + en - draad aangesloten ipv op de balanceerkabel van de lipo ? Ik probeerde het eens na natuurlijk eerst nameten waar nu de + en - op zat maar toen zei het filter poeffff..blauwe rook :-). Ik wil hem graag aansluiten op de kabel met + en - die uit de quad komt.

Ik heb vandaag voor het eerst FPV gevlogen (fatshark predator v2 op een x525). Ik vond het doodeng, had totaal geen gevoel voor plaatsbepaling ofzo... Kan me zo voorstellen dat het een kwestie van wennen is. Ik zit te denken om het setje op een vliegtuig te zetten de volgende keer. Wat vinden jullie, doorgaan op de quadcopter of beter eerst wat wennen op een vliegtuig?

'blade qx 350 flight' bekijken op YouTube

Omdat ik paar keer het REC! Knop vergeten met had ik helaas geeld beeld materiaal voor de crash topic :) , dus de volgende keer beter :D

Back