FPV, multicopter videos enz

Vandaag tussen de verjaardagen door nog even snel een rondje kunnen vliegen. De LiPo helaas niet leeg kunnen vliegen omdat ik iets te overmoedig werd ;). Gelukkig slecht 2 propellers stuk dus morgen kan ik weer verder vliegen. Hopen op een beetje mooi weer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk weer eens gevlogen menno :D

Hier mijn maiden van vanmiddag met mijn mini hexa

'testing gopro on f330' bekijken op YouTube

Jello of niet..? :) de f330 ff klaar gemaakt met gopro

Vanmiddag een test vlucht gemaakt met de hexa een filmpje gemaakt van de MCOL meeting in Limburg, was redelijk veel wind geweest, naza moest flink corrigeren om stil te blijven hangen..

Mag ik je tip geven?:)
Als je de tekst van je youtube tussen de [.youtube] en [./youtube] zet krijg je je filmpje mooier op forum. De letters na v=kopieren en tussen de [.youtube]q4_Lj8DptaQ.... [./youtube] zonder pundjes natuurlijk:D

Mvg Patrick

Vanmiddag een test vlucht gemaakt met de hexa een filmpje gemaakt van de MCOL meeting in Limburg, was redelijk veel wind geweest, naza moest flink corrigeren om stil te blijven hangen..

[media=youtube]q4_Lj8DptaQ[/media]

Rcdaan Ik vlieg nu ook pas zelf 2 weken fpv op een quadcopter en ik vond het ook de eerst keer kei eng en wou het op me vliegtuig zetten maar ik ben door blijven met quad want nu kan ik het en dan is het gwn echt heel leuk. Want ik denk dat je denkt op een vliegtuig is makkelijker omdat die naar voren gaat en quadcopter alle kanten maar je moet met je quad alleen naar voren, en met je jaw

Ik heb vandaag voor het eerst FPV gevlogen (fatshark predator v2 op een x525). Ik vond het doodeng, had totaal geen gevoel voor plaatsbepaling ofzo... Kan me zo voorstellen dat het een kwestie van wennen is. Ik zit te denken om het setje op een vliegtuig te zetten de volgende keer. Wat vinden jullie, doorgaan op de quadcopter of beter eerst wat wennen op een vliegtuig?

is normaal de eerste keren hoor .. gewoon niet tehoog gaan !!!
proberen iets tevolgen b.v een paadje of tractorsporen ;)

Okay, voorzichtig doorgaan dus. Hoe hebben jullie de positie van de camera? Recht vooruit of een klein beetje naar beneden gericht?

// Cool, blijf bij de quad, camera naar voren, niet te hoog, en niet op een open grasveld oefenen ;)

Laatst bewerkt:
Dat heb ik gister geprobeerd maar ik kon totaal niet zien waar ik was. Zoals iemand al zei is het beter om een pad te kunnen volgen ofzo. In ieder geval wat contrast zodat je ziet waar je bent. ;)

Vandaag mijn eerste FPV ervaring met Fatshark / F450 / Naza lite
Maar het terrein was te egaal bruin om met een goed gevoel lang te vliegen... Zoek binnenkort een wei met goede herkenningspunten op/ handig

Maaare
Yahoo! Wat een mooie maar korte ervaring.
Lekkere bibber film (de eerste dus niet veel soeps).
De Mobius hangt niet bibbervrij en met tegenlicht is het niet echt super vliegen.

'Test f330 richard basten' bekijken op YouTube

Dankzij sanderw13 heeft hij mijn f330 mooi strak afgesteld:) thnx nog

En daarna vloog ik em zelf bijna kapot lipo was leeg haha:D

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

hier nog wat filmpjes van de MCOL meet van gisteren :p

de eerste keer geprobeert in het bos met Metall

de FPV maiden met de Reptile Aphid 450 en nog wat gevlogen met de F450

was weer een gezellige middag :cool:

Crasher

Vandaag effe de X650F v4 met APM 6 getest. Moet alleen nog eens goed kijken waarom hij langzaam draait in loiter mode.

Lange berichten worden bij mij ingekort.. zal vast aan mijn tel liggen dan ;)

PS: ik werk nu gewoon via internet en heb die YouTube link ook aangepast zoals het hoord :)
Zodat de topic normaal blijft ;)

De tapatalk heeft zo na nadelen

Laatst bewerkt:
Back