Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bdoets zei:En de spoetnik... ooit liep ik als Rus verkleed met mijn lampion als spoetnik in de Koninginnedag-optocht...
Corrien zei:bdoets zei:En de spoetnik... ooit liep ik als Rus verkleed met mijn lampion als spoetnik in de Koninginnedag-optocht...Ach ja, die tijd......
's ochtends met alle schoolkinderen koningsgezinde liedjes zingen bij het stadhuis; 's middags allerlei spelletjes doen (zoals zaklopen en meer van die ongein), die altijd door Theo Heeres werden gewonnen en 's avonds in de lampionnenoptocht mee. Je mocht nooit te veel zwiebelen met je lampion, want daarin zat een gewoon kaarsje.
Waar is 't ie gebleven, die tijd. Ben ik dan toch ook echt een oud lulletje aan het worden?
Ach, wat maakt het uit! Met een paar vrienden heb ik al afgesproken, dat als het rollatortijdperk is aangebroken we die dingen gaan opvoeren en dan wedstrijdjes gaan houden in het bejaardentehuis. Zo zie je, elke leeftijd heeft z'n bekoring...
Pjotrrr zei:![]()
Nieuwe ronde, nieuwe prijzen...(de eer)
Niks, want je was te laat! Zie 6 postings eerder.retep zei:Wat heb ik nou gewonnen?