FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten (deel 2)

Pauze

wilgaweihnachtsmann.jpg

Johannes

Pauzefilmpje

Als je pinguïns veel te hoog ziet vliegen........dan is het misschien een
1 april grap...... !!!!!! :smile:

BBC

Johannes

Hallo Johannes,

tja....
Ik had een tijdje geleden een telefoontje gekregen van David Attenborough. :cool:

Hij had mijn handtekening gezien op het forum......en vroeg of hij de titel mocht gebruiken voor zijn Frozen Planet....

Vliegende pinguins zijn ook....modelvliegtuigjes.....

vriendelijke groeten
steffe

Omdat ik de laatste goed had, hierbij een nieuwe opgave:

full

Je mag het een goedkoop alternatief vinden maar hoe dan ook, dit zou zo bij Graupner tussen de Baukasten passen.

Verder doet mij deze kist erg denken aan een specifieke sketch van de Zweedse kok uit de Muppetshow. 't Is een snoepje!

Laatst bewerkt door een moderator:
De Airspeed Courier,

het eerste Britse productietoestel (16 ex.) met intrekbaar landinggestel. Eerste vlucht op 10-4-1933
Zesde in de Mac Robertsen Air race naar Australie in 1934.

7796L.jpg

Laatst bewerkt:
Ik herkende hem omdat deze vorig jaar in de RCM&E als bouwmodel/-plan werd gepresenteerd. Heeft nogal een karakteristieke motorkap t.o.v. de romp en ook de schuine raamstijlen vallen nogal op.

Ik ga even zoeken naar een nieuwe opgave......

....scusi....

Nieuwe poging, wederom ultralight.

Zie dit model als een langzame revolutie!

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Scarab Evolution: Ultralight/ Snowmobile/ Speed Boat

A Russian company called Scarab Aviation Lab has developed the perfect exploration craft, an ultralight flying pod coined the Evolution that can travel across land, snow, and water. The Evolution uses a gliding parachute that allows the craft to fly at speeds up to 100 mph. One seat Evolutions start at $7,200, and two-seaters run up to $13,500. Each is custom built and shipped within 60 days of order.

scarab.jpg

Back