Ernst Grundmann Forum veteraan PH-SAM 18 aug 2019 #2.401 Volgens mij is dit de vliegende versie (vliegboot?) van de "Nautilus". Leuk model maar zo zijn er zo veel die ik (ooit) wel eens wil gaan bouwen.
Volgens mij is dit de vliegende versie (vliegboot?) van de "Nautilus". Leuk model maar zo zijn er zo veel die ik (ooit) wel eens wil gaan bouwen.
steffe 13 mei 2023 #2.402 voila... ik heb het draadje terug gevonden van .... Forumleden met Nostalgie we gaan dit mooie draadje weer opstarten eerst weer een plaatje zoeken zoals in de goei oude tijd..... steffe
voila... ik heb het draadje terug gevonden van .... Forumleden met Nostalgie we gaan dit mooie draadje weer opstarten eerst weer een plaatje zoeken zoals in de goei oude tijd..... steffe
steffe 13 mei 2023 #2.403 en hierbij de doorstart van het draadje de info 1. aanval op enkele strategische bruggen door amerikanen; type 'Grumman 2. dit toestel heeft een belangrijke rol gespeeld in een film.....maar geen happy end..... de helicopterpiloot ut de film de noodlanding van de reddingshelicopter (de olieleiding werd getroffen door mitrailleur schoten).... graag een beetje info...over plaats en geschiedenis van deze gebeurtenis..... de helicopterl naam van de film groeten steffe Laatst bewerkt: 13 mei 2023
en hierbij de doorstart van het draadje de info 1. aanval op enkele strategische bruggen door amerikanen; type 'Grumman 2. dit toestel heeft een belangrijke rol gespeeld in een film.....maar geen happy end..... de helicopterpiloot ut de film de noodlanding van de reddingshelicopter (de olieleiding werd getroffen door mitrailleur schoten).... graag een beetje info...over plaats en geschiedenis van deze gebeurtenis..... de helicopterl naam van de film groeten steffe
P Paul Siemons 13 mei 2023 #2.404 Geen al te moeilijke: The Bridges at Toko-Ri The Bridges at Toko-Ri - Wikipedia
steffe 14 mei 2023 #2.405 juist Paul hierbij de trailer op you tube de volgende opdracht is voor u (jammer dat ik de spelregels niet meer kan vinden.....(was beschreven in: forumleden met nostaltie. deel 1) steffe
juist Paul hierbij de trailer op you tube de volgende opdracht is voor u (jammer dat ik de spelregels niet meer kan vinden.....(was beschreven in: forumleden met nostaltie. deel 1) steffe