Je dient het witte 'Reivers' kabeltje recht af te knippen, de kabel mag er niet uit komen.
De diameter is kleiner dan de oude zwarte kabel, deze kun je met stukjes krimpkous van ca.1,5/2cm verdikken -door verwarmen- (enkele lagen tot hij dezelfde diameter heeft als de oude zwarte)
De zwarte kabel zit los in het plastic kapje, misschien met een enkel drupje secondenlijm.
deze kun je er zo uit schroeven/draaien trekken.
In het plastic kapje zit onderin een pin, het is de bedoeling dat deze straks in je witte kabel priemt voor kontakt.
edit: je kunt je witte kabel alvast aan de onderkant in het midden met een priem een prikje-'zoekertje' geven zodat hij goed kontakt maakt met het pinnetje.
Als de witte kabel de juiste diameter heeft kun je hem in het zwarte kapje duwen met schroefbewegingen.
Zorg dat hij goed onderin komt. de krimpkous maakt de kabel stugger om hem er makkelijker in te duwen.
Die connector is niet nodig.
Ik heb de mijne wel geaard achter de magneet met een klempoortje over het gaas
De servo zal op die plek geen last hebben van de warmte, wel zou ik hem uit de buurt van de carb. inlaat houden (dus naar links schuiven op je foto), deze lekt nogal eens benzine bij het choken.
Succes, Ralf