Oke is goed.. als hij gemonteerd zit maak ik voor jou even een speciaal verslag 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
na verschillende PB met de TS betwijfel ik nog steeds of zijn elektronica in orde is![]()
k heb vandaag de nieuwe accu gekocht, nieuwe rem schijven en alles in orde gemaakt,
Top. Mijn complimenten heb je.
Plaats nog ff een mooie foto van de opgeknapte wagen.
nope werkt niet, https://twitter.com/gemeptemuffin/status/300321604758544384/photo/1
dan maar zo
@gemeptemuffin : Even terug komen op jou wagen :
Mooizo !!!
als ik die foto zie vind ik dat je wagen nog niet in orde is.
Maar het zal wel aan mij liggen !!!!! SORRY !!!!!
Ik vind dat je elektronica niet in een stoffen doekje hoort te zitten, maar in een plastic radioboxje.
Ik snap nu waar die koonsteentjes voor zijn, maar vind dat geen goede oplossing om je kabel die te kort zijn op te lengen.
Ook zie ik dat je rem draad een koper draad is, dat kan al hellemaal niet !!!!!!! koper draad is een zacht materiaal en wat bij veel bewegen breekt, ook klem jij je koperdraad ik je kroonsteentje vast waardoor je de draad "beschadigt" en dus verzwakt.
en er zit nog een doekje om je benzine slang ? omdat die lek is ?
Ik zal dit wel allemaal verkeerd zien, ook al hebben ze mij geleerd dat ik eerst moest zorgen dat al mijn spullen in orde moeten zijn voordat ik kan gaan rijden / varen of vliegen.
uhm, die kroonsteentje is zodat ik het goed af kan stellen hoe hard ie moet remmen
en die koperdraad is nu al even vervangen door echte remkabel
de ontvanger zit met een rubber beugeltje op een foam blokje op de radio plaat
en waarvoor dat doekje is? dat zit er al zolang als dat ik die marder ken
nou vandaag is dan de koppeling meenemer gebroken, das gwn toeval dat het weer met het starten gebeurde, op de zelfde locatie, maar woensdag even naar toemen en een nieuwe halen
tot woensdag, blijft ie even lekker stil staan, want voor 6.95 ga ik niks zelf fabriceren
gr danny
Das mooi om te horen, Als je je wagen wil starten moet je eerst zorgen dat je druk voelt, dus dat wil zeggen dat ze meenemer uit is en tegen je palletjes van het vliegwiel aan zit. en dan kan je hem gaan starten. doe je dit niet dan trek je hem vaak kapot.