Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik rij zonder dat pijpje rij ik gewoon door hoor, netzolang tot heel die uitlaat uit elkaar valt, zo gaat dat met elk onderdeel
lang leven ducktape en kit en ijzerdraad, wat tyrips en schroefjes
maar nu is mn trekstart helemaal kapot, en t vliegwiel is ook nog maar half
ik heb m vandaag met een boormachine moeten starten, volgens mij niet echt goed voor de motor
en een nieuw vliegwiel + trekstart kost veel te veel
1ste x dat je zei dat je gewoon door rijd met kapot materiaal
2de x van hetzelfde..
Dat noem ik (en menig modelbouwer met mij) verder slopen dan nodig is
nou ik noem het eerder geen geld uitgeven aan onnodige onderdelen
zelf rij ik met mn FG marder ook door de sneeuw, ik maak stiekem niks droom
alleen met wd-40 inspuiten en voor de rest alleen een hetelucht kacheltje op de electra voor het vocht
nu weet ik niet of nitro en benzine heel veel verschil heeft
als je wagen helemaal in orde is zou er toch niets kapot zijn?
als je eerst de onderdelen maakt/vervangt die kapot zijn voordat je gaat rijden zeg ik niet dat je em verwaarloosd
Beste jongen luister.. Je kan iets repareren en je kan iets kapot repareren door goedkope zooi, verkeerde dingen of andere inprovisaties te gebruiken.
Ik begrijp allang dat je 15 bent en dat je zelf geen geld hebt..
Je kan natuurlijk ook even sparen, dan op marktplaats en of hier in de verkoophoek kijken voor de juiste onderdelen.. Dan eventueel je ouders even vragen voor hulp bij een eventuele aankoop voor deze goede reserve onderdeeltjes.
Veel kleinere dingen zoals boutjes end kosten je de kop niet.
De uitlaat kan je ook voor relatief weinig geld op de kop tikken.. Neem aan dat je nog wel zakgeld krijgt en als je bijv wat klusjes in huis doet voor je moeder kan je waarschijnlijk nog wat extra's bij verdienen zodat je toch je onderdeeltjes kan kopen
En daarmee je auto echt tip top in orde hebt..
Hard verdiende centjes + een hobby = altijd fijner dan alles in uwe handen geduwd te krijgen
Mag je bij mij ook langs komen, UweIk werkte ook op mijn 15de..
'Dat is best frustrerend, maar ik neem aan dat, ondanks dat hij het zonde vindt, je toch wel tot op zekere hoogte zelf mag bepalen wat je met je zak geld doet?
En heitje voor n karweitje in de straat bijv..
Gewoon de wijk door gaan en zeggen heeft u een heitje voor een karweitje?!
Want ik ben aan het sparen voor mijn modelbouw auto. Dat deden we vroeger ook.
Mijn neefje van 6 doet het nu ook en krijgt zo ook wat extra's en hij vindt t nog leuk ook...