Henri Kaper
verslagschrijvers
Je weet dat Hobby-In per 19 juli zijn deuren gaat sluiten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nu het nog kan...Morgen op de bus naar Dennis.
jan.
Dat is echt beroerd.Je weet dat Hobby-In per 19 juli zijn deuren gaat sluiten?
Ik heb er ook aan mee gedaan om Chinees spul te kopen.
Als je tientallen jaren een winkel hebt gerund, goede service hebt verleend, en niet de hoofdprijs te vragen dan heb je dat ook verdiend vind ikKleine troost ... hij is niet failliet gegaan doordat we Chinees spul hebben gekocht. Hij stopt omdat hij z'n schaapjes op het droge heeft.
Hij is toch helemaal niet failliet gegaan?
Ik ben er denk ik al 15 jaar niet meer geweest, dus over de laatste tijd kan ik niet oordelen.Dat is de laatste jaren echt over Bertus
Sinds lenny is gestopt in de winkel is het met de gastvrijheid heel rap achteruit gegaan,
Binnenkomen en spullen die je nodig bent opnoemen en afrekenen, een kort praatje kon nog maar daar bleef het ook bij…..
Wat dat betreft kwam ik veel liever bij Leo Verspaget, daar kwam ik gewoon niet binnen een kwartier weer buiten haha
Ik ken nog maar 1 lekkere ouderwetse shop waar je heerlijk kan struinen in de winkel en kleppen met de eigenaar, als het niet te druk is dan komt ie altijd achter de toonbank vandaan om me koffie aan te bieden,
ik koop daar liever dan bij de grote online shops
Balkje in het midden iets ruimer maken
Ik sta steeds versteld hoe jij van iets heel simpels een heel groot probleem weet te maken...![]()