H
hezik
Guest
Context, Job, en smileys.. Br@m bedoelde die opmerking grappig en binnen het kader van het forum 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Context, Job, en smileys.. Br@m bedoelde die opmerking grappig en binnen het kader van het forum![]()
Kan iemand me ook vertelen of dat ook geld voor mijn Immelmann en voor de Cubaan
volgens mijn trainer is dat sinds kort fout
Kan iemand me ook vertelen of dat ook geld voor mijn Immelmann en voor de Cubaan, anders leeer ik het mezelf verkeerd aan, en omdat dit forum al over gesproken heeft dacht ik neem de stap in het diepe en vraag het ook even aaan andere mensen. Het zou voor mij jammer zijn als ik straks overal een nul voor krijg.
Tja, ik ben er nog maar net bij dus weet de geschidenis niet, dit verhaal geloof ik wel:Het is bij de laatste wedstrijd fout als fout beoordeeld..
Dus dat het altijd al bekent was maar dat er sinds kort pas op word gelet.Dit is inderdaad al eeuwen bekend. En ik zou er niet voor gekozen hebben voor de interpretatie dat je terug moet rollen inplaats van doorrollen. Het is een instap klasse en daar hoort niet bij dat je dit ook nog in de gaten moet houden. Bovendien, hoever voer je dit door. Moet er nu ook opgelet worden in de hoge hoed, of je twee keer dezelfde kant in rolt (omhoog en omlaag), en met de cubaan? Naar mijn mening moet in de F3A-C klasse deze rolbewegingen vrij van keuze te zijn!
Staat er inmiddels op.Uitslagen staan er nu op.
Ik kan alleen de NK-stand niet vinden....
Om mij ook eens met de discussie rugvlucht te bemoeien;
Volgens mij;
Het "rol terug naar normale vlucht" slaat op het feit dat je weer rechtop moet gaan vliegen.
Anders zou er moeten staan; "rol TEGENGESTELD terug naar normale vlucht".
dus, rolrichting staat vrij.
Just my 2 cents...