Tja, hoe moet je die fijne gebogen onderdelen aan de male connector eigenlijk noemen?

Ik bedoel dus zo'n connector:
Ik meet alijd effe de weerstand tussen de connector en de draad na mijn soldeerwerk (motor, lipo, ESC,...). Tot op heden deed ik dat met mijn multimeter en één pen helemaal aan de punt van de connector en de andere zo ver mogelijk op de nog blote draad. Zo ben ik zeker dat mijn soldeerwerk wat goed is.
Maar de male connecotor maakt enkel contact met de binnenzijde female connector via die fijne gebogen "dingen". ;-) En die zitten "los" op de male connector. Bleek nu voor die éne connector dat die geen (of een zeer slechte) elektrische verbinding maakte. (dus hoge weerstand) Maar dat had ik niet gemeten.
Omdat het probleem soms wel opgelost was, ben ik beginnen denken richting die connectoren. En dat was het dus.
Bij een motor kan je tussen 2 draden meten en nagenoeg geen weerstand meten (kortsluiting dus). Heb ik effe met de multimeter getest. Alles was goed. Tot ik eens ging meten vanop die "lobben" (haha) of "raakpunten" of hoe het ook moge noemen. Plots was er telkens één draad die niet in kortsluiting stond met een andere. Aha! Gevonden!
Heel even gedacht om tussen de male connector en dat losse deel wat soldeertin te laten stromen. Maar snel op terug gekomen. Ik ga een dure grote heli niet laten afhangen van een connector van nog geen 2 euro.