Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
tuurlijk is dat belangrijk Arno , in f3k des te meer , niet alleen tijdens het vliegen maar ook voor het gooien zoals je weet.
Maar ook is het belangrijk dat wanneer je een kist koopt van die 1500euro+(of soms nog veel meer) koopt dat die niet bij de minste onzachte landing breekt of als er bij wijze van spreken en mid-air is met een wesp er een groot gat in is ;-)
priklandingen lijken de standaard te wordne in f5j , en kist moet deze goed kunnen verdragen.
Algemeen gaan kisten die 1300gr vliegklaar wegen(heel wat) sterker zijn dan die dat 800gr vliegklaar wegen/wat lood voor min fai .
Ik zelf denk dat ik liever een ietwat sterkere heb voor alledaags gebruik , 1200-1300 lijkt me prima , als er geld over is koop wel 1 die lichter is voor 1 keer per jaar uit de kast te halen en voorzichtig te vliegen en landen
Altijd een compromis vinden tussen sterkte en gewicht , als hij niet stuk gaat is hij te zwaar gebouwd en als hij bij de minste onzuivere behandelen aan gort gaat is hij te zwak gebouwd ....
T'is een zwaargewicht met 1,55 kilogramhoeveel weegt jou xplorer?
Binnenkort ook by soaring USA en PollackIk zie dat ie nu bij hyperflight te koop is.
Mooi werk Alex!!
http://www.hyperflight.co.uk/products.asp?code=EL-NINO&name=el-ni-o-3-9m