E-REVO topic

:google: is hierbij je grootste vriend. Zoek functie helpt ook. Je bent niet de eerste die dit vraagt. Kijk ook bij lader accu afdeling staat veel info.

heb je een 1/16 dan?? je moet goed lezen want soms zie je belangrijke dingen over het hoofd. ik zal wel effe helpen met zoeken en dan link ik em wel effe

ja tuurlijk maar we kunnen beter naar dat topic gaan waar wondertiger et over had want das namelijk 1/16 en dit is 1/10, 1/8 e-revo

ik heb vanmiddag ff 12 minuutjes gereden en toen was het weer klaar met de e-revo (1/8 een hells geratel uit de wagen ik denk zelf uit 1 van de diffs maar weet dit niet zeker wie o wie kan mij een tip geven bijna alle zwakke delen van de e-revo zijn vervangen zoals stalen aandrijfassen/heavy duty clutch 2 ventilatoren op de motor(2200kv) monster mamba vertanding is 19/58 rij met 2x 3s 11.1v 40c-80c 5000 mah zou er misschien 1 van de diffs in puin zijn gedraait? de wagen rijd nog wel maar met heel veel gerattel
ik hoop dat iemand mij kan vertellen waar ik naar moet kijken snap niet wat het is alvast bedankt

mvg

rene

ik gok op je achterdiff... E-revo diffs moeten goed geshimmed worden ander overleven ze het niet. Ook wat rustiger op trekken met 6s zullen je diffs het langer uithouden.

Diff voor 99%.

Feit blijft alleen dat jij in die paar weken meer gesloopt hebt met een "bulletproof" revo dan ik met een bijna stock in 2,5 jaar. ;-)
Het blijft "speelgoed" wat gewoon stuk kan gaan.
Misschien is het eens verstandig om op 4s te gaan rijden ipv 6s?
Scheelt meer als de helft, en die snelheid heb je offroad totaal niet nodig.

Ook je throttle/brake curve aanpassen misschien

misschien is dat idd een beter plan want het is een hele leuke wagen kwa rij eigenschappen ga na het weekend wel 2 x 4s halen en vanavond diff uit elkaar halen
zag dat er ook al weer stukjes uit de koppelings schoentjes waren dus ga de schoentjes ook maar weer vervangen heb gelukkig nog een spare setje liggen
throttle/brake curve staat goed achter uit gebruik is zowiezo niet
maar harstikke bedankt voor de tip

Die laatste zin van je begrijp ik niet, dus je hebt de revo al aan de laptop gehangen om dat na te kijken? Dat van die throttlecurve?

Back