E-REVO topic

In die prijsklasse kun je dan idd beter naar een Slash VXL of Rusler VXL kijken denk ik, mits het nieuw moet. Setje Lipo en lader kosten ook nog een paar centen, sterk afhankelijk of je in het buitenland wilt bestellen.

Stampede 4WD VXL is ook net over het randje met dat budget.

Maar een tweedehands Revo VXL zit ook in de range..

BV deze : http://www.modelbouwforum.nl/forums/[te-koop]-autos/163648-1-8-e-revo-en-onderdelen.html
(Ik ken de auto noch verkoper)

*edit* Lees net onderaan dat ie al verkocht is, maar dit soort sets komen wekelijks langs.

Maar er staan er een paar meer.

Auto's met gewone motoren zou ik niet doen, 1x brushless gereden en je wilt nooit meer wat anders. Niet alleen qua vermogen, maar ook zeker qua onderhoud, storingsgevoeligheid en levensduur ! Met name in deze toch wat grotere auto's. Ik neem aan dat je een Revo wel eens in het echt hebt gezien ?

In die prijsklasse kun je dan idd beter naar een Slash VXL of Rusler VXL kijken denk ik, mits het nieuw moet. Setje Lipo en lader kosten ook nog een paar centen, sterk afhankelijk of je in het buitenland wilt bestellen.

Stampede 4WD VXL is ook net over het randje met dat budget.

Maar een tweedehands Revo VXL zit ook in de range..

BV deze : Modelbouwforum.nl Nederlands grootste RC-Community en kennisbank[te-koop]-autos/163648-1-8-e-revo-en-onderdelen.html
(Ik ken de auto noch verkoper)

*edit* Lees net onderaan dat ie al verkocht is, maar dit soort sets komen wekelijks langs.

Maar er staan er een paar meer.

Auto's met gewone motoren zou ik niet doen, 1x brushless gereden en je wilt nooit meer wat anders. Niet alleen qua vermogen, maar ook zeker qua onderhoud, storingsgevoeligheid en levensduur ! Met name in deze toch wat grotere auto's. Ik neem aan dat je een Revo wel eens in het echt hebt gezien ?

Ik zal deze topic ff in de gaten houden ;) thnx!

Kijk anders eens bij de thunder tiger mt4. Ik heb de erevo verkocht omdat de wagen niet echt sterk was. Voor iets meer dan de brushed revo heb je een brushless mt4. Ik heb de mt4 nu al een tijdje en die heeft al de nodige klappers gezien en nog niets gebroken. Persoonlijk is het rijgedrag ook beter, daarintegen is de draai-cirkel wel wat groter dan van de erevo. De mt4 is denk ik ook wat makkelijker om aan te sleutelen tov een e revo. Het enige probleem is misschien je budget... De mt4 is +-500 euro, dan moet je nog een accu en een lader kopen(bij de erevo brushless zitten wel accus en een lader. Deze accus gaan het alleen niet lang volhouden in de brushless versie dus daar zal je ook vervangers voor moeten zoeken. Hetzelfde geld voor de lader.

succes met je keuze.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haal me budget toch omhoog, 500 euro MAX 2e hands kan, importeren kan, als ik een revo brushless waterdicht kan krijgen voor zo goedkoop en zo goed mogenlijk dan is het perfect!

je moet ze in levende lijven zien. of er veel beschadigingen aan onderdelen zijn etc. aan het chassis kan je ook zien of hij veel gereden heeft etc. ik hoop dat je hier iets aan hebt

je moet ze in levende lijven zien. of er veel beschadigingen aan onderdelen zijn etc. aan het chassis kan je ook zien of hij veel gereden heeft etc. ik hoop dat je hier iets aan hebt

Dat klopt. Maar omdat ik niets weet van welke motoren en accu's goed zijn weet ik niet of deze Revo's het "bezoekje" Wel waard is

de motoren van beide zijn volgens mij allebei mamba monsters en die zijn zeker goed. de accu's weet je bijna nooit zeker want die moet je zelf doormeten enzo. je moet effe vragen aan beide adverteerders of ze foto's van het chassis maken en of ze wat foto's kunnen maken van de auto zelf (onder de kap).

p.s. de 2e heeft wel meer spareparts

Als ze in goede staat zijn wil ga ik hem sowieso uitproberen, Lekker aan sleutelen en costumizen. Misschien zelfs meteen een brushless motor erin??

ja idd wilde ik net posten maar de motor lijkt op een ripper 2000kv of een leopard... die heb ik namelijk ook, naast mijn mamba

Back