Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik snap dat het verschilt, maar weet jij of het een beetje kan kloppen 40cm? Heb shocks nagekeken maar niks geks mee aan de hand, olie gewoon helder en nog genoeg in.
wat heb je ermee bereikt?? De kop van de schroef is net zo groot gebleven en die ringen brengen daar geen verandering in. Of zie ik iets niet??Heb zonet m'n gearbox even schoon gemaakt en wat lagers vervangen. Toen ik eenmaal mijn gearbox wilde monteren op m'n auto, ging er ineens een lampje boven mijn hoofd branden. Ik kwam op het idee(nog niet eerder tegen gekomen) om m'n motor meer stevigheid te geven. Ik heb dit gedaan d.m.v 2 ringetjes op elkaar te doen en daardoor heen een schroef te doen.
ik heb toch echt mijn best gedaan, maar ik heb geen speling in de motor en zeker niet zo erg dat het de pinion/spur afstelling vernaggelt. en de mijne zit al met 2 schroeven vast.....Wat ik nu precies heb gedaan is het voorkomen van de beweging in de motor.