E-REVO topic

Overigens heeft er iemand hier ook boter op het hoofd, door even rap de reactie aan te passen, wat ik zelf dus niet doe. Ik laat alles staan, ook al zeg ik iets verkeerd. Ik maak liever naderhand een excuus, dan een opmerking dat ik dat niet gezegd zou hebben.
Mijn mening over het specifieke individu was overigens reeds gevormd door de vele door hem gedane reacties links en rechts...

Dan zal je mij bedoelen?
Ja, ik doe aan zelfcensuur. Soms glipt er iets uit het toetsenbord waarvan je na een paar minuten denkt, nu ga ik te ver. Als er dan nog niets achter staat, dan pas ik het aan ja. Ik heb niet meer zo'n behoefte aan een flameware. Maar als het moet, dan moet het maar. Neemt niet weg dat we je evengoed op weg hebben geholpen.
En ja, als iemand voor de zesde keer vraagt welke auto hij zal kopen, dan neem ik hem niet meer serieus. Desalniettemin denk ik toch al wel redelijk wat te hebben bijgedragen aan de inhoud van dit forum. Ik ben benieuwd naar jou bijdrage in de toekomst.

Ik ben feitelijk vrij simpel, ik behandel je zoals je mij behandelt.
Wanneer dat met respect is, krijg je dit terug. Wanneer dit hooghartig is, krijg je een straf antwoord...
Laat dat nu ook mijn motto zijn..

Wanneer iemand dat niet past, moet ie maar even de andere kant opkijken denk ik, of 2x nadenken voor ie wat schrijft, toch?
Inderdaad.

Soms glipt er iets uit het toetsenbord waarvan je na een paar minuten denkt, nu ga ik te ver.

Dat heb ik ook wel eens, maar dat mag inmiddels duidelijk zijn... :cool:
Laten we het er dan maar op houden dat we beiden even wat gematigder hadden moeten reageren.
Wat mij betreft: Zand er over.
:proost:

zou dit ehh ja, zou deze discussie weer kunnen stoppen. Het lijkt me nou niet echt bevorderlijk voor wat dan ook, misschien is het nu genoeg. Ik dacht leuk even een topic doorlezen, maar dat was dus iets minder. Ik zou zeggen als je nog iets heel dringends hebt stuur een pm naar degene of als het echt niet anders kan post het dan. Maar volgensmij zijn er nogal wat mensen die het iets leuker vinden om andere dingen te lezen. Tuurlijk ben ik het er wel mee eens dat er iets rechtgezet moet worden maar om hier dagen lang over door te praten..... Hopelijk daar wat begrip voor.

Bedankt:).
Maurice

Oke,

Zeg, in Rijswijk is een club in oprichting. Als ik jou was zou ik daar eens gaan kijken, met wat voor auto's daar gereden wordt. Het is altijd leuker om in een groepje te rijden. Bergschenhoek is ook niet ver bij jou vandaan zo te zien, ook daar kan je heel leuk rijden.

Oh, laat ik er nog even aan toevoegen dat ik wel wat gebladerd heb in het topic ...
In het derde blauwe lint bevindt zich de functie zoeken binnen deze discussie. Erg handig, zeker bij langere discussies als deze, vooral als je op uitgebreid klikt, meer selectiemogelijkheden. Veel mensen kennen deze mogelijkheid niet.

... Als er dan nog niets achter staat, dan pas ik het aan ja. ...
Ik kan ook wel eens lang aan een bericht blijven schaven. En als je een bericht binnen x minuten na plaatsing wijzigt, wordt het niet gezien als gewijzigd. Hoeveel minuten dat zijn weet ik niet. Martin/Burp?

Laatst bewerkt:
In het derde blauwe lint bevindt zich de functie zoeken binnen deze discussie. Erg handig, zeker bij langere discussies als deze, vooral als je op uitgebreid klikt, veel selectiemogelijkheden. Veel mensen kennen deze mogelijkheid niet.

Ook ik dus niet.
Waarvoor dank. Ik zal hert proberen te onthouden :)

Ook dank voor de rijswijk/blijswijk tip. ik ga binnenkort eens speuren.

Vooralsnog zit ik er hard aan te denken om morgen naar pkracing te gaan en 2 auto's te halen...
Ik ben er nog niet helemaal uit...

Daar zal PK blij mee zijn. Maar er staat ook een splinter nieuwe in dit te koop gedeelte. Vanavond geplaatst.
Weet wel dat je met de revo niet op Bergschenhoek kunt rijden. Als je wedstrijden wilt rijden, kun je wel met de No-Nitro cup meedoen. Die wordt dit jaar ik dacht 4 keer gereden in Purmerend

ok, dat wist ik niet.
Ik heb hem gelijk een bericht gestuurd.
(toch blij dat we het bijgelegd hebben :D )
Dank je voor de tip.
Ik hoop dat het wat wordt. Is wel een stuk verder rijden, maar dat geeft niet.
Ik ben dat marktplaats-gedoe echt zat.... Hopelijk gaat het hier wat beter.

He, ik had hem ook al een pb gestuurd, meer kapers op de kust dus.

Ron, de edittijd zonder dat dat wordt gezien hangt volgens mij af van een paar zaken. Heeft al iemand na je gepost is er een. Of je het topic hebt verlaten telt ook ergens mee. De precieze kriteria niet kunnen achterhalen maar het is geen standaard tijd weet ik.

Hey,

Heb een week geleden die Mudflaps gemaakt met redelijk sterk plastiek van een ps3 game.
Maar ik sta verteld hoe dingen het te verduren krijgen en nu zijn die dingen gewoon in stukken gevlogen van al dat zand-steen-insecten-overlopende kat-...etc.
Is er ook een beter materiaal om nieuwe te maken (liefst carbon maar ik denk niet dat dit in de brico, gamma, zal te vinden zijn).
Is metaal een optie? Of moet het toch wat plooibaar zijn?

Grtz

metaal gaat buigen. Je zou plastic moeten vinden wat ook net zo stug is als je chassis bijvoorbeeld, dit is dan ook meteen wat dikker dan een ps3 hoesje.

Goedemiddag samen!

Ik ben sinds korte tijd ook in het bezit van een Revje Brushless en ik moet zeggen dat het best lekker loopt, ik had bij toemen echter begrepen dat de regelaar volledig instelbaar is alleen ik ben het boekje van castle kwijt en nu weet ik dus niet wat ik ermee in kan stellen en hoe?

Ik rijd nu met 11,1 3s erin maar de auto is verder volledig standaard? Dat zal wel niet helemaal goed zijn toch? Ik lees wel vaker wat over de tandwielen te wijzigen alleen weet ik dus niet precies welke ik dan moet vervangen en want de gevolgen hiervan zullen zijn.

Mss dat iemand mij even goede E-Revo "opstart" procedure kan vertellen :)

Ik heb de mijne nog niet zo lang en heb dus nog biet zoveel ervaring maar ik denk dat je het wel moet vinden op de castle site.
Btw: op 3s rijden zonder enige aanpassingen lijkt mij niet zo verstandig.
Nog geen brokken gemaakt?
Heb je dit forum al eens doorgebladerd?
Ik heb ze alle 475 gelezen en ik denk wel dat het te vinden is.
Zeker al je spur veranderen, die zit bij je Revo.
En ik ben wel eens benieuwd op welke ondergrond je rijdt met Revo.

Goedemiddag samen!

Ik ben sinds korte tijd ook in het bezit van een Revje Brushless en ik moet zeggen dat het best lekker loopt, ik had bij toemen echter begrepen dat de regelaar volledig instelbaar is alleen ik ben het boekje van castle kwijt en nu weet ik dus niet wat ik ermee in kan stellen en hoe?

Ik rijd nu met 11,1 3s erin maar de auto is verder volledig standaard? Dat zal wel niet helemaal goed zijn toch? Ik lees wel vaker wat over de tandwielen te wijzigen alleen weet ik dus niet precies welke ik dan moet vervangen en want de gevolgen hiervan zullen zijn.

Mss dat iemand mij even goede E-Revo "opstart" procedure kan vertellen :)

Voor het instellen van je mamba monster heb je een Castle Link nodig, of een Fieldcard van castle.

Als je 3S gaat rijden dan gaan je assen dit niet leuk vinden.

Ik denk dat je beter 2S kan nemen, dit is snel zat (onroad/offroad)
Als je 2x2S gaat rijden neem dan 18/54 als gearing.

Met 2x2S is dit monster al moeilijk recht te houden.
Hoe je er bent bijgekomen om zonder enige voorkennis direct 3s te gaan rijden versta ik al helemaal niet :)
Ik zou als ik van u was die 3s ff aan de kant leggen of doorverkopen, en 2s bestellen.
Tenzij jij een geld schijtende ezel in de tuin staan hebt ,)

Dus: 3s = brokken ----- zeker als beginner. ( mijn mening)

Das idd ieder zijn mening, 6s is best mee te rijden hoor.
Je moet niet alleen vol gas gaan en vol gas remmen. Dan gaan de aandrijfassen hard idd ( al heb ik er in 1,5 jaar maar 2 gebroken. )

Ik zal zelf ook wel nog 3s proberen. Dat moet waanzinnig zijn, nu het 2s al zot is.
Maar ik kan alleen maar afleiden van wat hij vraagt, dat hij nog niet veel ervaring heeft.
Dus lijkt het mij gewoon niet zo slim om van de eerste keer 3s te rijden.

Ik wil wel Es' een filmpje van je Revo zien op 3s xploidvain.

Maar jij reed toen toch ook alleen op 4s? Of ook 6s :confused:??
Ik heb hier al eens geschreven dat motor/regelaarstroom dan wil toenemen met factor 2,3 maar daarmee kreeg ik niemand in de gordijnen gejaagd. Kan het systeem dit standaard aan, motor en regelaar zwaar genoeg, of moet er anders vertand worden? Bij vliegtuigen kom je in de problemen als je spanning met factor 1,5 verhoogt.

Tabellen met stroomverhoging bij gegeven spanningsverhoging:
motorstroom loopt veel sneller (kwadratisch) op dan accuspanning

Laatst bewerkt door een moderator:
Back