Overigens heeft er iemand hier ook boter op het hoofd, door even rap de reactie aan te passen, wat ik zelf dus niet doe. Ik laat alles staan, ook al zeg ik iets verkeerd. Ik maak liever naderhand een excuus, dan een opmerking dat ik dat niet gezegd zou hebben.
Mijn mening over het specifieke individu was overigens reeds gevormd door de vele door hem gedane reacties links en rechts...
Dan zal je mij bedoelen?
Ja, ik doe aan zelfcensuur. Soms glipt er iets uit het toetsenbord waarvan je na een paar minuten denkt, nu ga ik te ver. Als er dan nog niets achter staat, dan pas ik het aan ja. Ik heb niet meer zo'n behoefte aan een flameware. Maar als het moet, dan moet het maar. Neemt niet weg dat we je evengoed op weg hebben geholpen.
En ja, als iemand voor de zesde keer vraagt welke auto hij zal kopen, dan neem ik hem niet meer serieus. Desalniettemin denk ik toch al wel redelijk wat te hebben bijgedragen aan de inhoud van dit forum. Ik ben benieuwd naar jou bijdrage in de toekomst.
Laat dat nu ook mijn motto zijn..Ik ben feitelijk vrij simpel, ik behandel je zoals je mij behandelt.
Wanneer dat met respect is, krijg je dit terug. Wanneer dit hooghartig is, krijg je een straf antwoord...
Inderdaad.Wanneer iemand dat niet past, moet ie maar even de andere kant opkijken denk ik, of 2x nadenken voor ie wat schrijft, toch?