E-REVO topic

dat kapje zit over het schroefje.
het pinnetje wat ik bedoel zit in het gewrichtje.
en dat pinnetje moet volgens mij aan de as vastzitten maar schijnbaar niet
 
Maat van me rijd met een E-revo B op 14.4v lipo en optioinele speed gearing... heeft nog nooit stukken gehad buiten dan eens een stangetje gebroken bij een crash, wat natuurlijk normaal is. Moet er wel stiekem bijzeggen... mijn bullet mt is altijd al sneller geweest ;)

grappig mikeking, ik zie net dat je met een dx3s rijd, met maat dus ook.. toeval :)
 
ik heb een vraagje over de slipper. Ik ging van de week rijden op asfalt en toen slipte mijn slipper als een gek door. Ik de dag erna schoonmaken en de pads omdraaien, de moer aandraaien totdat die vast is (totdat veer ingedrukt is) en toen ietsje meer dan 1/4 slag terug (iets van 1/3 slag). Zou dit goed zijn op offroad??
p.s ik gebruik soft compound banden.

edit: weet iemand of deze passen in het diff? http://www.rc-parts.nl/epages/515383170.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/515383170/Products/str-071
 
Laatst bewerkt:
vraagje,

Heeft iemand enig idee hoever je die grote kogel (met schroefdraad) in je draagarmen moet schroeven?? Want als je het te ver erin draait dan gaat volgens mij het schroefdraad van het plastic kapot.
 
vraagje,

Heeft iemand enig idee hoever je die grote kogel (met schroefdraad) in je draagarmen moet schroeven?? Want als je het te ver erin draait dan gaat volgens mij het schroefdraad van het plastic kapot.
Die draai je erin tot hij vastloopt dan NIET ddordraaien , daarna draai je de speling eruit door met het speciale tooltje ( evt door je wielen ) de boel vast te draaien, niet te vast anders stuurt hij niet of slecht.
 
@ruud, ja die bedoel ik kwam ffe niet op het woord.

@Axel, Ja dat heb ik gedaan bij de RPM, alleen dan had ik gezien als je gaat sturen dat de onderkant van de axle carrier (waar dat hoesje zit) die komt dan tegen me draag armen aan.

Ik zat zelf namelijk te denken om te draaien totdat ik het schroefdraad niet meer zie.
 
ja klopt. Naja ik heb het nu in iedergeval goed dat het niet vast loopt en rechts en links is het zelfde. Ik denk dat ik niets voel als het camber iets anders staat ;). Blijft een bash auto dus hoeft niet "perfect" (pfff dat ik dat zeg, met al mijn vragen over speling, etc etc :rolling:)
 
Dit gebeurt er met je 6S Brushless E-Revo als je met een enorme rotgang over een grasveld vliegt, een zandbak mee pikt, maar niet verwacht dat er een geniepig betonnen randje van amper een centimeter hoog onder dat mooie groene gras zit. Zelfs het diffhuis op 3 plaatsen gebroken.
Kostelijk zaakje, maar wel een spectaculaire crash.

Whoops:
6086202580_98817cf4b6_b.jpg


Vanaf nu staat de vering dus wat stijver, en check ik eerst op betonnen randjes.
 
Laatst bewerkt:
Back
Top