goede zaak west, pics! VIDEO! poolparty met bimbos! (laatste misschien wat lastiger te regelen...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
3,8 inch. dat is 9,65cm wat weer 96,5mm is.![]()
Afregelen (calibreren) Imax/Turnigy/Voltcraft B6 en B6 AC... wat moet ik nou vertrouwen?? (mijn lader is een imax b6)
wat-een-lipo-en-hoe-gebruik-je-diemaar kan ik een lipo accu vol geladen 1 week laten liggen?
Zie deze plaatjes met multimeter (halverwege de pagina), je kunt zelf kiezen welke cel je wilt meten:Ok, waar moet ik dan precies meten, waar op de balance kabel?
Een goede stroom/multi-meter eventueel met shunt voor nog hogere stromen is onontbeerlijk voor elke elektromodelbouwer, bespaart minstens een regelaar en/of motor en/of accu. Zijn wat draadjes over geweest, met suggesties, zoeken op multimeter OR meter OR stroommeter OR amperemeter OR amperetang. Gebruik uitgebreide zoekfunctie om alleen binnen de titel te zoeken.... Maar waar hebben we het eigenlijk over bij accu's van een paar tientjes? ...
Maar heb geen phaltlines, en zo glad zijn die bandjes ook weer niet.
Zodra de revo 1 rondje maakte was de aandacht bij het driften ook meteen weg.
Altijd leuk dat power display!!
ps: 2x reply-en is ook onnodig, kan ook je vorige post aanpassen ( ook ff in mierenneuker stand) ;-)
Had t alweer aangepast iig, het is niet dat ik 3 pagina's vol schrijf over driften in het verkeerde topic he? Dat is het mierenneuk gedeelte;-)
![]()
![]()
Maar hoe zit t nou met jouw, nog opzoek naar een revo of blijf je met mini's rijden?
En zijn er helemaal geen Revo rijders meer die hun revo uitlaten?
Foto's willen we zien en pics!![]()