E-REVO topic

ombouw

Ik ben t denken om mijn erevo brushed toch om te bouwen naar brushless.
Wat heb ik nu precies nodig oftewel, wat zijn nu precies de verschillen.

Esc
motor
motormount (dacht ik?)
wielmeenemers 17hex..

Nog iets vergeten?

heb uren zitten surfen, door die pokkesite van traxxas mn computer weer 3 x vastgelopen.....pfhh

Ok dan ga ik een y-kabel kopen of maken. Ik heb op mijn e-revo CVD assen zitten. 1tje is een beetje gebogen is dat een probleem??? En 1 lager die loopt nog wel maar het kraakt een beetje moet die snel vervangen worden??? BVD :)

Ik ben t denken om mijn erevo brushed toch om te bouwen naar brushless.
Wat heb ik nu precies nodig oftewel, wat zijn nu precies de verschillen.

Esc
motor
motormount (dacht ik?)
wielmeenemers 17hex..

Nog iets vergeten?

heb uren zitten surfen, door die pokkesite van traxxas mn computer weer 3 x vastgelopen.....pfhh
-mamba monster max esc
-mamba 2200Kv motor
-Single gear cover (optioneel)
-Single motor mount (optioneel)
-17mm Hexen (optioneel)

let wel op dat als je 17mm hexen neemt je stock talons niet meer passen tenzij je ze er weer afhaald.

ok laat maar ik weet het al, alleen de CVD achter as. Die is een beetje verbogen dus die gaat wat meer heen en weer. Zou ik die terug buigen of gewoon laten zitten??

Ben dan waarschijnlijk 1 van de weinige die de phaltlines helemaal niks vond.
Rubber is zo hard en daardoor weinig grip, duurt erg lang voor ze opgewarmd zijn iig.
Heb nu die roadrage om te proberen, kijken of dat beter is.

Ik vind de phaltlines wel goed maar slijten hard. En wat je niet snel hebt is een wheelie bij het optrekken maar wel wielspin maar laat maar weten wat je van de road rage vind.

Alles werkt maar dan heb ik het volgende probleem....De spektrum DX2.0 heeft bijna geen range in de e-revo. Ik heb wel wat gelezen dat de ESC/Motor de ontvanger beinvloeden.
Als dit zo is.

Ik heb dezelfde zender en heb er geen last van iig.
En dan heb ik, de ontvanger geheel incl antenne in de ontvangerbox gedaan + een compleet led syteem erbij ( dat zou ook evt wel een storing kunnen veroorzaken )

Kan het zijn dat de Y-splitter voor problemen zorgt dat ik problemen heb met het bereik. Ik heb ook wel als ik er heel dichtbij zit dat de ontvanger twijfelt of ik nou wel gas geef of niet, ik heb al opnieuw gebonden met de ontvanger, en nieuw gecallibreerd, niks helpt.....
kan iemand het weten?

Probeer je het toch even zonder, en op één servo? Even de "dooie" servo het stangetje er uit halen en een stukje rijden.
Zijn de batterijen van de zender goed vol?
Probeer het met beide servo's af te koppelen, misschien is er een servo stuk, en vreet die veel stroom, waardoor de spanning op de ontvanger teveel zakt en de verbinding wegvalt.
Check ook even de antenne kabel van de ontvanger op beschadigingen.
Probeer het eens met een ander ontvanger/zender als je die kan lenen

En als je hem test zonder de y-kabel? Lijkt me sterk dat hij er op zou storen aangezien er nog meerdere kabels in de buurt zitten.

De servo's zijn bijna helemaal nieuw.
Dus daar ligt het niet aan,met de traxxas zender heeft deze revo geen probleem.
Dus ligt echt aan je zender/ontvanger.

Je heb er mee gereden,toen de traxxas set erop zat.
Dus je weet dat het niet aan de servos ligt.

Hoop dat je het probleem snel op kan lossen.

Jup ;). Ik heb de Y-kabel er tussen uit gehaald en gereden maar nog steeds niks ook de servo's gewisseld maar die zijn ook goed. Ik heb het draadje van me ontvanger naast mijn motor lopen zou dit het kunnen zijn????

Weet iemand waar ik de maximizers Beadlock 17 heck, 1/2 ofset kan bestellen? En dan het liefste uk of nl.
Ben er al een tijdje naar op zoek maar of ik zoek verkeerd of ze zijn zeer lastig te krijgen.

Nope, dat kun je vergeten vanuit de US en ik moet zeggen, het laatste jaar wordt ook veel onderschept vanuit Azie. Dat is tijden anders geweest.

Back