E-REVO topic

Nope, dat kun je vergeten vanuit de US en ik moet zeggen, het laatste jaar wordt ook veel onderschept vanuit Azie. Dat is tijden anders geweest.

Soms heb je nog wel mazzel.
Ik heb een savox servo van bij deze shop gekocht: STLOUIS-RC items - Get great deals on Kyosho, 8ight Buggy and Truggy items on eBay Stores!
Redelijke verzendkosten, geen problemen met douane, goedkoper dan twee standaard servo's.
Ik heb ook nog wat onderweg van rcplanet. Zal wel even laten weten hoe het daarmee gaat.

Het enige nadeel is dat paypal zo traag is met overmaken van geld, en ik heb geen zin om geld op mijn paypal account te storten of een creditcard te nemen.

Laatst bewerkt:
Ik heb net de lager die in de spur zit verpulverd. Weet iemand wat daar de oorzaak van is?? Gearmesh te strak??

Dit lager gaat pas draaien als je spur gaat slippen op de slipper. Hoe is het met de slipper zelf gesteld ondertussen

De slipper stond vrij vast en ziet er voor de rest goed uit. Ik heb m vrij vast staan voor 6smaar reed vandaag op 4s

te strak is natuurlijk nooit goed, maar dat heeft nagenoeg geen effect op dat lager.
Oftewel pech, en vervangen dat ding.
Soms gaan er dingen kapot zonder rede ;-)

te strak is natuurlijk nooit goed, maar dat heeft nagenoeg geen effect op dat lager.
Oftewel pech, en vervangen dat ding.
Soms gaan er dingen kapot zonder rede ;-)

Alles stond goed maar vandaag deed ik de stalen middenassen erin moest ik alles slopen. Ach ja nieuw lagertje erin en knallen weer.

Ik vond het veertje altijd een beetje knullig aansluiten op mijn lager. Ik deed er ook een klein ringetje tussen, zodat ik niet op de stofring terecht kwam. In het begin had ik nogal eens problemen met een losdraaiende slipper. Bleek mijn aandrukveer dus te steunen op de buitenste lager schaal. Als de slipper dan een stukje ging slippen, draaide het moertje dan ook los.
Ook heb ik er ooit eens een zwaarder veer ingezet van Dan Kershaw Design. Deze verkoopt nu hele mooie veren/lagers hiervoor.
Google Vertaling

Moet je daar maar even bij de E-revo onderdelen kijken

Laatst bewerkt:
Ok dat klinkt bekend mijn slipper gaat ook steeds losser zal er ook is een ringetje tussen doen

Belangrijk is dan dat het ringetje alleen op de binnen schaal van je lager steunt, en niet op de buitenschaal!

Laatst bewerkt:
Even een grappige cooler laten zien ( zal misschien al voorbij gekomen zijn )

IA2000-2.jpg

Features

• Kit will bolt onto any drop in Motor
  • Blower kit includes:
  • Assembled Blower Unit
  • Automotive styled induction scoop
  • 1 drive belt
  • Aluminum Mounting Bracket
  • Hardware to install to motor
  • Blower system specifically designed for all Traxxas products - E-Revo, E-maxx, Summit, Stampede 4X4VXL, Slash 4X4

ach bij weinig toeren (snelheid auto) minder koeling en bij hoge snelheden meer koeling, is nog niet zo gek , maarja die amerikanen komen er weer mee....:cool:

het is een supercharger! maar dan voor electro autos! i like this idea!

Totaaaaaal overkill, en stupid maar ZO AWESOME! zou hij ook die supercharger whine geven??

Back