E-REVO topic

kan dat dan? ik dacht dat die 2 servos nodig had. Mijn 1e servo maakt ontzettende herrie dus ik denk dat die er binnenkort mee stopt

Ik heb die MG995 gehaald, nou, hij viel mij -erg- tegen voor de specs.. Hij kost natuurlijk ook geen drol, maar ik denk dat hij in het echt ongeveer evenveel levert als 1 standaard blauwe traxxas waterproof sensor... imho gewoon skippen, en een goede servo kopen. Een goede servo gaat toch enorm lang mee, dus is de investering best waard.

Ik heb zelf een Summit, en tis best lastig om die wielen om te draaien, die MG lukte dat niet in z'n eentje (twee misschien wel)... Ik heb er nu een Futuba op zitten, en dat is gewoon subliem! imho: 1x een goede kopen, nooit meer gezeik en altijd perfect sturen.

Review van de MG995 -> http://www.rcmodelreviews.com/mg995review.shtml

aka: lekker cheap ass servotje voor in je TT-01, maar niet voor in een fatsoenlijk model

Laatst bewerkt:
ja ik zou ze alleen met de open eind van de v naar achteren (op het loopvlak) hebben gemonteerd, heb altijd het idee dat dat beter zou werken... geen idee waarom overgens maar vroeg het me gewoon af, ik herriner me dat op slashes het een truc was om meer grip uit de stock banden te krijgen...

Werkt die digitale servos ook gewoon met de standaart zender en ontvanger?
Ik heb nog die oude 2.4ghz met 8 batterijen.

Edit: Ik zie dat savox ook een 1268MG heeft. Das de nieuwste geloof ik. Maar daar wordt alleen de specs van 7.4v genoemd. Werken die dingen ook op 6v? Waarschijnlijk levert die geen 26kg meer, maar werkt die uberhaupt nog wel dan?

Laatst bewerkt:
ja hoor ze werken ook prima met normale zenders (vaak) en 2.4 gig is digitaal hoeveel batterijen je er ook in duwt... Ik zelf zou niet meer voor een mg gaan als ik ook TG kan krijgen maar dan ben ik ook nogal hard van de massale overengineering... en jep hij zal prima werken maar niet zo snel en powerfull als hij zou kunnen zijn...

Ik zelf zit verlekkered te kijken naar een van die turnigy hivoltage modellen de 2s editie, zijn niet zo heel duur (scheelt tog al snel 20e met en een equivalente hitec), reviews zijn goed en turnigy doed meestal/altijd goed werk prijs kwalitieit wise...

ja ik zou ze alleen met de open eind van de v naar achteren (op het loopvlak) hebben gemonteerd, heb altijd het idee dat dat beter zou werken... geen idee waarom overgens maar vroeg het me gewoon af, ik herriner me dat op slashes het een truc was om meer grip uit de stock banden te krijgen...

Volgens mij zitten ze ook zo, vaak doen ze voor de sneeuw de V naar voren gericht voor meer schep effect.

Kijk eens wat ze speciaal voor ken block hebben gemaakt!
kb_1-640x435.jpg

kb_4.jpg

kb_3.jpg

Wielen zijn zelf ook te kleuren, en de kap zijn geen stickers he?
Beadlocks zijn van de summit , banden van de e maxx.
Spoiler carbon.

Back