ron van sommeren
Forum veteraan
Nee, stroom loopt kwadratisch op met diameter, dus ook met omtrek. Als je zijdelings oppervlak bedoelde zit je goedOftewel recht evenredig met de omtrek

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, stroom loopt kwadratisch op met diameter, dus ook met omtrek. Als je zijdelings oppervlak bedoelde zit je goedOftewel recht evenredig met de omtrek
@ Klamath, dan kom ik graag eens langs want ik snap nog weinig van het ding. Is toch geheel anders dan mijn simpele hpi firestorm
Ik heb niet het idee dat het mijn servo's zijn die brommen maar zal er nog eens goed naar luisteren (lig nu ziek op bed helaas) Ik heb eerder het idee dat het bij de motor vandaan komt. Het is een nieuwe motor trouwens moet ik die nog op een bepaalde manier inrijden? en zo ja hoe?
Purmerend is dan de dichtstbijzijnde www.rc-mvw.nleven een vraag ik ben van de week de hele week vrij is er in de omgeving amsterdam een circuit of een baan waar ik van de week eens een stukje op zou kunnen crossen heb nog nooit op een baan gereden en het leek me wel is een keer leuk.iemand een tip ?
er zit een mamba monster 2200kv dus brushless ding is nieuw uit de doos heb deze er net opgezet
Heren het volgende.
Ik zit te denken om mijn E-Revo te gaan verkopen.
Ik heb een brushed versie staan, met twee motoren erop.
Daarnaast heb ik een doosje van castle creations, met daarin de fijne set van Mambda Monster Max 2200KV, 18T pinion en de bijbehorende regelaar. (de hele BL set is dus nieuw in doos)
Tevens de hele ombouwset met motorbevestigingsplaat, Duitse motor bevestigingsplaatje voor achterzijde motor, kabeltjes veld programmeer set, usb programmeer set, geforceerde koeling, beugel ervoor etc etc etc.
Tot slot heb ik er nog een Traxxas zender en ontvanger, en 2 stuks 2S hardcase LiPo's bij.
Wat zou ik hiervoor kunnen vragen?