E-REVO topic

Zijn er nog meer mensen waarbij de achterbulkhead is gebroken?
Als ik op google zoek, zijn er redelijk wat over te vinden op americaanse forums..
en de enige vervanging is van Integy. Alleen het kost 96 dollar excl verzendkosten.. :S

GMan hier heeft het al 2x keer gehad, 1x vanwege niet goed vastzittende schroeven, en 1x vanwege een landing op zijn vleugel.

Ik zelf ga van de week die mod van een maar paginas terug doen.(push rod tussen vleugel en shocks)

@ verderf

Ok dat is minder inderdaad. Mocht je iets meer weten moet je het maar laten weten.
Het is zeker geen Callas of duty hahahaha

GMan hier heeft het al 2x keer gehad, 1x vanwege niet goed vastzittende schroeven, en 1x vanwege een landing op zijn vleugel.

Ik zelf ga van de week die mod van een maar paginas terug doen.(push rod tussen vleugel en shocks)

Ja waar isdat precies voor eigenlijk die mod?? Ik heb dat al vaker gezien

Ik heb nu al 2 keer in 2 maanden tijd de achter bulkheads gebroken..
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik er wel vaak mee jump!
En hoog, maar kom dan eigelijk( bijna )altijd goed neer,vaak ook alleen maar in zand!

Heb dus ook 2 setjes op voorraad liggen!!
Want alu kon ik niet vinden!

Als iemand weet waar je de bulkheads van alu kan vinden,hoor ik het graag!

Ik heb nu al 2 keer in 2 maanden tijd de achter bulkheads gebroken..
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik er wel vaak mee jump!
En hoog, maar kom dan eigelijk( bijna )altijd goed neer,vaak ook alleen maar in zand!

Heb dus ook 2 setjes op voorraad liggen!!
Want alu kon ik niet vinden!

Als iemand weet waar je de bulkheads van alu kan vinden,hoor ik het graag!

Bij integy hebben ze die dingen...
Billet Machined Rear Bulkhead for 1/10 Traxxas E-Revo & Revo 3.3 for R/C or RC - Team Integy
In mijn gevak was die gewoon spontaan gebroken, ik jump nooit eigenlijk met de revo.

gaat die alu skidplate die ik net gepost heb niet onder het bulkhead, misschien is dat ook al een stuk steviger, het alu zal denk ik de kracht bij een landing op zijn kont beter verdelen

skidplate is het probleem niet, het probleem zit hem in het punt waar die 2 lange schroeven door het chassis de bulkhead in gaan.

@ verderf waar is die mod voor dan?? Voor de bulkhead te verstevigen ofzo??

Ja theoretisch zou het moet werken idd. Zal is kijken waar ik een bericht kan vinden met hoe en wat

Back