E-REVO topic

Hallo mensen,

Zal me ff melden in dit topic, ik heb de e-revo van Manta overgenomen.
Mijn Slash is al verkocht. Kreeg de smaak te pakken en kon de slash kwijt, zat te vaak vast, te weinig grondspeling. Wilde toch wat ruiger terrein kunnen pakken.
Khad ook al met de e-revo van Verderf gereden en dat ging toch wel erg lekker!

Dus bij deze.
Voorlopig ff genoeg uitgegeven dus ik hou de stock 2x550 aan, maar misschien dat ik snel een dewalt conversie ga doen, dat kost de kop niet.

Hallo mensen,

Mijn Slash is al verkocht. Kreeg de smaak te pakken en kon de slash kwijt, zat te vaak vast, te weinig grondspeling. Wilde toch wat ruiger terrein kunnen pakken.

Dus bij deze.
Voorlopig ff genoeg uitgegeven dus ik hou de stock 2x550 aan, maar misschien dat ik snel een dewalt conversie ga doen, dat kost de kop niet.

Welkom Gman :)

en wat betreft de dewalt conversie, je weet me te vinden ;)

Hallo mensen,

Dus bij deze.

Congrats Gman, is manta dan toch van zijn e-revo afgeraakt uiteindelijk hehe, hij heeft namelijk lang genoeg te koop gestaan dacht ik zo

Gister een quick-n-dirty spikemod geprobeerd op de banden.
Plaatje zegt genoeg:

revogman001.jpg

Ging best aardig, merkte duidelijk meer grip maar de ducktape laat veel te snel los bij het overlappende punt, volgende keer een groter stuk pakken.
Voor de rest bleef het best goed zitten!
Geinig om een keer geprobeerd te hebben :)

Verder heb ik vandaag de Long Travel rockers gekocht (kreeg ze er niet bij) en pushrods, meteen maar alu, is mooier en scheelde totaal een 10'tje ofzo.
Dit omdat ik stiemen gewoon een summit wil maar niet kan betalen :rolleyes:
haha, ik hoef geen crawler maar ik ben ook geen die-hard asfalt rijder, doe mij maar lekker veel grondspeling.
Hier een foto van het verschil, links de P2 rockers en rechts de LongTravel

revogman003.jpg

revogman004.jpg

revogman005.jpg

Ik vind de rocker armen IRL mooier dan op de foto.

Laatst bewerkt:
Haha, ja ik was bij _eLMo_ thuis en die had ff niks anders.

Rijdt lekker giftig met lipo's op ijsvrij asfalt!
Ondanks een hele saaie dual titan-550 setup

ben benieuwd hoe de mijne het gaat doen met mijn lipos :D zal volgende week wel de bullets van je binnen krijgen en de buzzers, kan ik volgende week ff testen :d

edit:
helemaal vergeten mijn led kit te posten :D
63648_114710871931103_100001765720716_109557_1730987_n.jpg

156680_114710941931096_100001765720716_109559_4032248_n.jpg

DSCN4169.JPG

Laatst bewerkt:
is dat in 1 van je fotos trouwens een e-revo graphix cap die je geel gespoten hebt? (Traxxas 5611X - Body - E-Revo - ProGraphix (replacement for painted body. Graphics are painted- requires paint and f)

zo ja, welke geel heb je gebruikt? wil namelijk precies zon kap hebben zodat het bij mn gele velgen past :)
Fluoriscerend geel van Tamiya. Kan ik echter niet adviseren, want deze bladdert heel erg snel los. Bij mij op 2 projecten, en bij Pir3lly op 2 projecten

Back