E-REVO topic

:shock:Je kan die snowcover evt inspuiten met spray die je voor je schoenen cq kleding kan gebruiken om deze water afstotend te maken. scheelt ook weer wat. Voor bergschoenen heb je bijv. sprays die de schoen waterafstootend maken, maarde schoen wel ademend blijven.
Ik heb snowcover binnen gekregen en het vind het geen stomme aankoop.
Thanks voor de link.
En voor evt vervuiling in je fan kan je een fijne panty eroverheen trekken. maar pas op voor de ladders in je panty :shock:

Laatst bewerkt:
weet iemand waar ik een 21T ,32p (mod 0.8 ) 5 mm shaft pinion kan vinden? ik heb blijkbaar de verkeerde besteld met een 3mm shaft :(

kan nergens in nl een shop vinden die de goeie heeft, kennen jullie een adres?

Nog iemand interesse in een "afgeragde" roller, met een heleboel spare's en niet te vergeten een leuk assortiment truggy banden? Met een bijna nieuwe Pontiac GTO kap.
Het betrft hier de kampioensuitvoering van de No-Nitro 2010 Unlimited klasse.
Peuwh

wil je onderdelen ook los verkopen of wil je het liefst alles in 1 keer verkopen?

ik zoek namelijk nog straat bandjes en wat losse onderdelen :)
losse kap heb ik overigens ook wel interesse in.

Heb wel interesse in de Roller zonder kap en wielen. :) (of je moet nog een setje Badlands hebben liggen, die wielen zoek ik dan nog weer wel. :mrgreen: )

Denk het wel. En wat er voor in de plaats komt ben ik nog niet uit. Ik twijfel tussen een echt competitieve 1:8 (Mugen/Kyosho), of een strakke SC. En dan vind ik de Durango DESC410R er wel veel belovend uitzien. Maar e.e.a. is afhankelijk van wat ik voor interessants tegen kom, en hoe de wedstrijd kalenders zich gaan ontwikkelen.

hey
ik zouw me de e-revo willen aanschaffen in amshop in sint-kruis.
voor de auto 65mph te laten rijden moet ik dan nog iets erbij aanshaffen ?

2x 3S Lipo packs met voldoende mAh :-) En een pak reserve onderdelen als je wilt blijven rijden ! Banden zul je uit elkaar moeten halen en tapen, of een betere set halen die deze snelheid wel aan kan.

Maar ik zou zeggen, lees dit topic eens op je gemak door, dit soort snelheden zijn niet besteed aan een off-road.. Het kan wel, maar of je het moet willen is een andere vraag.

De E-Revo is al een beest op een set goede 2x 2S !

Om ,t nog lastiger te maken.....ik rij al een hele tijd op 5S (3S+2S in serie)
Voldoet me zeer goed, kijk maar >
[URL="
- E Revo DRIFTING ON ICE[/URL]

ps Jeroen, hoe gaat ie bij jou ? vol van de rollade ? ben zelf gistermiddag ffe gevlucht en op ,t ijs geweest met de ERBE zoals je in ,t video,tje ziet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back