E-REVO topic

paddle's

Is er iemand trouwens al paddles tegen gekomen voor de Revo?
Of is dat geen goeie optie om in het losse zand en sneeuw mee te "spelen"?
Zelf heb ik ze bij Conrad gezien maar die zijn aan de kleine kant qua formaat.

Idd een badmuts heeft helemaal geen enkele ventilatie.
De bashmuts / Glove heeft dit wel. (let op je moet nog altijd je temps in het oog houden hoor.....want het is ook geen ventilatie zoals je rijd zonder.)

hoeveel kosten die dingen en in hoeverre werken ze tegen een plas water?

Ik heb ze 16.5 GBP betaald inc verzending.
Ben ermee door de sneeuw gereden en zoals je ziet op de fotos en filmpjes gaat dat dus perfect en zonder problemen.

Een plas water heb ik nog niet getest daar ik nog geen plas water ben tegengekomen :)
Ook ga ik niet echt opzettelijk door een grote plas water rijden ermee hoor.
Het zal heus wel goed werken als je op nat asfalt of gras rijd daar ben ik zeker van aangezien de sneeuw het ook goed doet.
Een grote diepe plas water is iets compleet anders.......maar ik zou zeggen bestel er ook wat en test het uit en laat het ons dan weten :)

dankje voor de link. :) ook zo'n setje besteld. Nu even wachten tot het binnen is. :mrgreen:

(heb ik er meteen een voor m'n ERBE en m'n Rally

Bedankt voor die link!
Ik heb de laatste tijd wat zitten proberen met ballonnen en andere tijdelijke oplossingen. Dit scheelt een boel gedoe en ik hoef niks meer af te plakken met duct tape.

waterdicht is zo goed als luchtdicht, maar waterdicht is nog niet dampdicht. Er is inderdaad kleding die `ademt` maar dat is dus eigenlijk damp-open. Om via lucht warmte af te kunnen voeren zijn gewoon veel liters/kg lucht nodig. Dat gaat niet door een waterdicht/damopen stofje. Dat gaat alleen door de kieren tussen het doek en het chassis in een luchtstroom. En met luchtstroming kan water aangevoerd worden. Maar deze constructie sluit zo strak aan, dat er bijna geen luchtstroming is. Zoals ik het zie werkt het exact gelijk aan een douche muts, maar het ziet er alleen fancyer uit. En misschien brengt ie makkelijker aan. Maar voor de stabi's aan de voorkant heeft ie ook geen oplossing

Kwestie van regelmatig luisteren of de fan aanslaat.
Ik had voor vandaag nog nooit de fan gehoord, zelfs niet in de hitte op het strand na een wedstrijd van 15 minuten.
Met plastic folie eroverheen kon hij dus echt zijn warmte niet kwijt, maar het duurde nog bijna 20 minuten voordat de fan aansloeg.
Op dat moment vond ik het ook wel een goed idee om zelf op te warmen. Dus effe laten staan en dan verder :)

Laat de auto dan wel buiten staan!!
Je moet voorkomen dat er condens op de printplaten slaat. Als de printplaat "koud" is, en je brengt 'm een warme/vochtige ruimte in, kan er condens op slaan. Mensen met een bril weten precies wat ik bedoel.
Nu wordt de esc natuurlijk ook warm in gebruik, en zal er minder condens kans zijn, maar er zijn regelaars stuk gegaan door het condens!!

N.B., de fan zal altijd even aanslaan tijdens het opstarten. Zo kan je zelf constateren dat ie het in ieder geval nog doet. Er kan altijd een vervuiling in komen, n op het moment dat het warm wordt, moet je er wel op kunnen rekenen

Back