E-REVO topic

Vraagje?
Met wintersport wil ik m'n sinds vandaag aangeschafte Revo Brushless meenemen.
Waar kan ik aan geschikte sneeuw / zand wielen komen, (Woon namelijk vlak bij de Loonse en Drunense duinen).
Ik snap nog niet helemaal die maatvoering die je overal ziet bij de shops.
Kan iemand mij helpen?

1/8 17 mm .
Welke wielen het beste voor sneeuw zijn weet ik niet maar ik denk paddles.

voor in de sneeuw.. Ik zou voor Proline 40 series wielen gaan. (Pro-line Big Joe banden bijv. )
Moet je een 40 series velg hebben met 17mm meenemer. Met die banden (zijn echt breed) kun je gewoon over de sneeuw heen rijden. M'n pa heeft ze op z'n E-Maxx zitten. dat gaat erg leuk.

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Ik heb voor mijn zoontje een tijd geleden een brushed revo gekocht,zodat hij kan leren rijden. Dat gaat nu heel goed en het wordt tijd voor wat meer snelheid. Dus het moet brushed worden. Nu is mijn vraag wat heb ik allemaal nodig voor de ombouw.

Groetjes john:D

Hoi,
Ik heb voor mijn zoontje een tijd geleden een brushed revo gekocht,zodat hij kan leren rijden. Dat gaat nu heel goed en het wordt tijd voor wat meer snelheid. Dus het moet brushed worden. Nu is mijn vraag wat heb ik allemaal nodig voor de ombouw.

Groetjes john:D

He hallo John,

Voordat we in herhaling gaan vallen, ik had dezelfde vragen als jij, en raadt je aan vanaf pagina 285 te lezen in dit topic dan kom je het allemaal tegen :thumbsup:

@verderf: welk type nummer heb je doorgegeven 396505-21 of 579724-04 ?
die laatste stat voor 55 eu op hun site.. lijkt me wat duur :)
396505-21

je kan hem het beste combineren met een 62T spur en een 20-21T pinnion, ik rij momenteel met 18/62 maar dat komt omdat mijn webshop de verkeerde heeft geleverd.

Hoi,

Groetjes john:grin:
je kan ook net zoals ik voor een dewalt gaan, stuk goedkoper, stuk sneller dan de stock 550's, meer torque, waterproof, rebuildable en je hoeft niet perse gelijk op lipos over. :)

de hele dewalt conversie kost je op zn minst 35 voor het motortje en 70 als je het netjes omzet, beetje leuk brushless setje is gelijk een euro of 2-300.

Laatst bewerkt:
Sneeuw met de MMM esc lijkt mij geen goede combo ....!!!
Of ben ik nou te voorzichtig?

Vraagje?
Met wintersport wil ik m'n sinds vandaag aangeschafte Revo Brushless meenemen.
Waar kan ik aan geschikte sneeuw / zand wielen komen, (Woon namelijk vlak bij de Loonse en Drunense duinen).
Ik snap nog niet helemaal die maatvoering die je overal ziet bij de shops.
Kan iemand mij helpen?

Sneeuw met de MMM esc lijkt mij geen goede combo ....!!!
Of ben ik nou te voorzichtig?

water en de MMM ESC gaat niet echt samen nee, tenzij je hem plasti dipped.

edit:
heb even gezocht ook, sneeuw rondom je esc telt als submerged, dus grote kans op water schade en dat void je garantie weer.

heb hier een foto van mijn stock revo na een 10 minuutjes door 5cm sneeuw banjeren laatst.
IMG_0110.JPG

Laatst bewerkt:
Hier mijn E-revo in de sneeuw.
Plasti dip vind ik maar niets.
Hij is ingepakt met een "waterproof" "bashmuts" en het heeft zijn werk goed gedaan.
Geen druppel water / vlokje sneeuw is aan de mamba geraakt :)

Filmpje volgt nog

Dit is de "bashmuts"
P1050542.JPG

Dit is de na een ritje
P1050543.JPG

Dit is hoe het eruit zit binnen in de revo na het ritje :)

P1050541.JPG

En dan wat actie shots hehe.

P1050536.JPG

P1050537.JPG

P1050538.JPG

P1050539.JPG

@ AndaInc,

Wat voor Baschmuts is dat?
ziet er zeker als een goeie optie uit
Enne zelf gecreeérd of gekocht?

Hier nog 2 filmpjes van gisteren met de revo bashmuts hehe.

Je mag altijd subscriben op mijn youtube kanaal ( sub voor sub )

Laatst bewerkt door een moderator:
Back