Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoi alle maal ik heb een e revo in nog helemaal ogineel maar wil heel graag lipo rijden maar de regelaar heeft geen cut off en aangezien ik twee motoren heb weet ik dus niet hoe ik die externe cut off moet aan sluiten weten jullie misschien een oplossing of de op lossing voor dit probleem het betreft de twee orgineele moters en de orgineele regelaar hoop dat julli mij kunnen helpen alvast bedankt
Zo, dat zijn er al 6.
Ik ken er ook nog twee uit de buurt van Aalsmeer, en nog een rijder uit noord-holland. Zijn we al met z'n negenen. Nu nog een datum en een wedstrijd leider?
Mag je raden welke auto's 1 en 2 eindigden. Juist de electro's :smile:
@ jeroen, die electro's waren geen revo's.. Mijn inschatting is dat we het deze mannen hooguit moeilijk kunnen maken. Winnen van ze zal een te grote opgave zijn. Daarom de drang om een "eigen klasse" te organiseren.
De vraag was toch of een ERBE gelijk aan, of sneller was dan nitro rijders? Die mugen is ook brushless...
de 5000mAh zippy flightmax accu's passen er zo in.daar rijdt ik zelf mee namelijk.