E-REVO topic

Ik gebruik misschien de verkeerde benaming, maar het zijn de originele stalen Traxxas aandrijfassen. met de "normale" rockers.

het zijn de aandrijfassen naar de wielen toe?

heeft hij toevallig de long wheelbase draagarmen achter? als wel, dan meot je bij de originele assen nog TRX5153R hebben. (zijn 2 cups) door de long wheelbase draagarmen word namelijk de hoek van de as nog groter, vandaar dat je dan deze cups nodig hebt.

als hij de gewone draagarmen gebruikt,.. zou ik toch kijken waarom ze er uit kunnen vallen.. dat zou namelijk niet mogen. (die dingen zijn gemaakt speciaal voor de Revo. )

ps: Ik wou geen mierenneuker uithangen hoor, ik zei het alleen maar om het voor mezelf duiderlijk te krijgen. (ik wist namelijk ook niet of je CVD's of dogbones bedoelde. :) )

Heeft iemand nog een castle link kabel liggen, en misschien wil verkopen.
Ik lees net als ik met mijn savage op 6s ga rijden ik eerst de software moet updaten.

Vaag verhaal.
Vanwaar die noodzakelijke update? Laatste update verbetert iets met het kuchen op lage snelheid, en biedt een extra instelmogelijkheid (draairichting van de motor), en de mogelijkheid om de lipo cut-off wat nauwkeuriger in te stellen. Je kan zelf ingeven bij welke voltage per cel de cut-off inkomt (ook in auto lipo mode) Oh ja, en je kunt de piepjes uitzetten. Kan ik niet aanraden, want als je lipo bijna leeg is, en je hebt 'm ingesteld op auto-lipo, telt ie net een cel te weinig heb ik ervaren.

Voor de mensen die nog aan het zoeken zijn naar een zeer goede lipo lader, misschien wel de beste van dit moment.. Is alweer beter geworden, de Hyperion HP-EOS0615iDuo3

duo_l.jpg

Deze nieuwe versie heeft als extra een ingebouwde USB poort (oude was met losse adapter) hogere resolutie (12 bit nu) spanningsmeting, rest is hetzelfde gebleven van de 'oude' 620i. Prijs 298 dollar, nog geen winkel in Europa gevonden die hem al heeft.

HP-EOS0720iNET3.jpg

De single channel lader, die ook prima 2x 2s of 2x 3s doet met adapter kabels heeft ook een nieuw type, de Hyperion HP-EOS070iNet3, deze kost 198 dollar.

Beide vorige types zijn respectievelijk 30 en 20 dollar goedkoper geworden.

Misschien hoort het berichtje niet helemaal thuis in dit topic, maar de E-Revo rijders (waar ik er dus heel binnenkort ook 1 van ben.. ben aan het wachten tot ie binnen komt) hebben zeer zeker behoefte aan een dikke lipo lader.. vandaar..

Vaag verhaal.
Vanwaar die noodzakelijke update? Laatste update verbetert iets met het kuchen op lage snelheid, en biedt een extra instelmogelijkheid (draairichting van de motor), en de mogelijkheid om de lipo cut-off wat nauwkeuriger in te stellen. Je kan zelf ingeven bij welke voltage per cel de cut-off inkomt (ook in auto lipo mode) Oh ja, en je kunt de piepjes uitzetten. Kan ik niet aanraden, want als je lipo bijna leeg is, en je hebt 'm ingesteld op auto-lipo, telt ie net een cel te weinig heb ik ervaren.

Ja ik vond het ook een vaag verhaal en, ik weet het ook niet wat er dan gebeurd, maar moet toch een castle link hebben.
Heb al een draadje gemaakt bij ''gevraagd", hoop dat iemand er nog 1 heeft en niet meer gebruikt.:D
En anders bestel ik hem wel nieuw.

Laatst bewerkt door een moderator:
In de Savage Flux zit blijkbaar een MMM v2, in de ERBE een MMM v3. Ik denk dat dit er wel iets mee te maken zal hebben.

Bron?? Ben wel geinteresseerd :)

Vergeet niet dat de flux regelaar softwarematig moet worden aangepast als je op 6s wilt rijden.Ander is hij binnen 5 minuten overleden.

Stond op mijn draadje op rc-junkies.
Kon er niks over vinden op het web dus zal wel een fabeltje zijn. :D

Heb al zoveel mensen op 6S zien rijden zonder update (naar mijn weten). Vandaar dat ik wel interesse heb in de bron :)

Ik heb eht te horen gekregen van Martijn (RC-Central) dat de Flux de v2 gebruikt. en het schijnt idd zo te zijn dat de regelaar snel overlijdt (op 6s) zonder die update. op zich wel vaag,.. want hardwarematig verander je niets.. zal wel met de schakeltijden te maken hebben dan of zo.

anyways, ik zou het niet riskeren..

Ja ik ga ook geen risico nemen. gewoon even updaten.
Dan eerst de 6s maar in de e-revo.:)

als je nog eens bij Almelo in de buurt komt kun je wel langs komen, heb wel een castle link liggen nu. (die doe ik weliswaar neit weg, maar kan iig ffkes updaten dan. ;) )

als je nog eens bij Almelo in de buurt komt kun je wel langs komen, heb wel een castle link liggen nu. (die doe ik weliswaar neit weg, maar kan iig ffkes updaten dan. ;) )

Goed aangeboden, maar ik ben bang dat ik binnenkort niet in de buurt van Almelo kom.

Ga morgen ff e-bayen, hop ups voor de Flux kopen en bestel dan gelijk een castle link.
Had ook 3s lipo's besteld zouden eigenlijk deze week komen, maar komen nu dus volgende week.
Nog niet rijden met de flux.:(
Heb ook goed nieuws heb een Spektrum DX3S gekocht.:D

Damn je bent flink aan het inkopen zeg. Welke hop-ups koop je voor je Savage?

Ik ga de hele ophanging, skidplates, shocks van alu halen.
En heb al proline crimefighters op 1/2 offset dishes gehaald is de flux wat stabieler.

Waarom de hele ophanging van alu ?
Welke shocks ga je halen? LST?:lol:

LST zat ik wel aan te denken of integy, maar weet niet of dat wat is.
Ik ga de ophaning van gpm halen, mooi spul.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back