Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja off-set velgen schelen een hoop gaat met hoge snelheid niet zo snel meer over de kop.Zie nu je pics .. die off-set doen wel veel voor zo'n ERBE. Al met je Flux gereden?
Nee bij mij komen ze er aan de zijkant uit, dus als ik ze in de accu houder stop komen de draden er aan de bovenkant uit.Ik bedoel eigenlijk de aansluitingen op de accu's. Of rij jij geen hardcase accu's waar de aansluitingen aan de grootste kant zit.
Als ik de accus aan de zijkant in de batterijhouder plaats dan zitten daar de aansluitingen in de weg.
Ik heb wel een Castle link, al je bij mij in de buurt woont kun je wat mij betreft wel eens langs komen.(Overijssel)
.
@ Diver, even de schakelaar open maken en door verbinden.
ze willen wel eens kapot gaan.
ik heb ermee op het strand gereden. dat zand zal wel erg veel weerstand geven. heb gisteren de accu's leeg gereden op het circuit in almelo, en de assen zijn er niet slechter op geworden.
Ben er ook achter gekomen dat traxxas geen center assen verkoopt.. (de stalen CVD's dan) beetje een tegenvaller vind ik. :/