E-REVO topic

ff een vraagje tussendoor, hoe hard rijd een standaard e-revo met 2 6-cell 3000 mah ongeveer?

valt zwaar tegen vind ik.
ik reed de gewone revo met 2 x 7.4v lipo. was wel even een leuke snelheid maar heb nu toch maar een 1:8 brushless setje besteld, zit je altijd goed met de snelheid

ik denk dat je met die setup die jij hebt of wilt gaan rijden een snelheid van 30 a 35 km/pu word gehaald.

Laatst bewerkt:
kan je bij rmca ook met een electro rijden of zit daar bijna alleen brandstof?

De meeste mensen rijden daar op het moment met bigscale auto's.
elektro is er nog niet echt groot, maar de Revo's hebben elektro wel aardig in aanzien doen stijgen. :) (hebben er nu al 4 in de club, als pukke inderdaad ook lid word en een ERBE heeft gehaald 5)

Gisteren een een demodag in Borne gehad. was weer eens erg gezellig.
Met 3 Revo's gereden daar. (op zwart zand/klei.) op de standaard banden. blij dat ik daarmee gereden heb, dat die ondergrond is echt een baggertroep. blijft overal aan vast plakken.
Maar de originele wielen hebben plenty grip daarop. zelfs met een middendiff heb ik een aantal front-flips gehad omdat ik hard moest remmen.

ik ga me binnenkort effe inschrijven bij de rmca.
ik wil op mijn eigeen gemak de revo klaar maken.
ik moet een beetje op de centen letten met de model bouw.
de revo is bij mij echt nog standaart

Heeft iemand nou al eens een flinke nitro auto ge-owned met een ERBE? Dan veranderd dat wel.

een erbre is sneller dandan welke nitro auto. ooit als een een nitro een backflip zien doen van stilstand? ik niet hoor :D

optrekker is de erbre zeker snel topsnelheid is iets anders zal wel gelijk liggen dat

Ik heb het 1x gedaan met de packs van de df-03 van mijn zoontje (toen mijn lipo's er nog niet waren). Dat waren 4600 Vapextech cellen.
Snelheid is best goed, moet schatten, maar denk zo'n 45 a 50km uur (standaard vertanding).

Maar, niet doen, auto is gewoon niet gemaakt voor NiMh cellen.. De MMM trekt 120A continue met pieken naar de 160A. Mijn Vapextech packs waren echt zeer heet na de rit en gaven na een paar minuten al duidelijk minder punch.

Deze auto moet gewoon een paar stevige lipo's hebben !

Ik heb het 1x gedaan met de packs van de df-03 van mijn zoontje (toen mijn lipo's er nog niet waren). Dat waren 4600 Vapextech cellen.
Snelheid is best goed, moet schatten, maar denk zo'n 45 a 50km uur (standaard vertanding).

Maar, niet doen, auto is gewoon niet gemaakt voor NiMh cellen.. De MMM trekt 120A continue met pieken naar de 160A. Mijn Vapextech packs waren echt zeer heet na de rit en gaven na een paar minuten al duidelijk minder punch.

Deze auto moet gewoon een paar stevige lipo's hebben !

dat is de ERBE ja, de standaard E-Revo zal niet zo snel zijn, maar ik gok toch nog zo'n 35km/h op 2x 6cell NiMh.

hey ik ben zeer geinteresseerd in een ERBE om mijn e-10//sprint gezelschap te gaan houden maar ik vroeg me af waar je zo'n ding tegenwoordig het goedkoopst kan kopen? zit er nog echt verschil in de hopups op verschillende sites of maakt dat allemaal niet zo veel uit? ik zag gisteren ergens eentje voor 440 Euro (geen idee wat daar nog aan (verzend)kosten bij zouden komen...)

Back