E-REVO topic

@ Egbert007, heb je de auto nu kunnen kopen van die wazige verkoper ?

Ik heb zelf een Brushless setje van Henky gekocht, en helemaal geen problemen gehad. was in een nette staat, en was ook snel afgehandeld.
mischien dat hij het zelf op het moment heel druk heeft of zo. (besides, een vergissing is zo gemaakt.)
Sorry, moest even zeggen dat niet alles zo negatief is gegaan.

Ik redt zelf een tijd van 45 minuuten op die 5000mAh 3s Zippy's, maar dat is dan aardig planken op een circuit. :) wel mooi dat die accu's goed bevallen. (waren dat de accu's waar je zo lang op hebt moeten wachten? )

Yep.. de packs waarop ik zo lang moest wachten, maar ze zijn het wachten en het dubbel en dwars waard .. De zippy's 5000mAh packs nu al drie keer zonder ze te hoeven gebruiken meegenomen.. ps Ook de eerste zending is alsnog binnengekomen, heb er wel invoerrechten op moeten betalen, maar tot nu toe niets vernomen dat ik ze alsnog moet betalen, de leverancier had de centjes al teruggeboekt. Laat ze nog even in de verpakking liggen, want heb geen zin om twee keer twee packs te betalen.. Ff afwachten of USPS een melding terug geeft naar de leverancier of ik ze heb gekregen. Maar tis al ruim een week geleden nu..

De SMC packs zijn 2s2p.

Zal misschien niet zoveel planken zijn als op een circuit, maar auto moet flink werken hoor door het rulle zand de berg op !

Accu's blijven koud, kan ik van de motor niet zeggen. Het was 25 graden in Limburg vanavond.. Vrij warm om veel gas te geven op gras, zand en veel, heel veel bladeren .. De mini Revo had het een stuk zwaarder vanavond, die is wel een keer in de thermische beveiliging gesprongen.

Ik heb zelf een Brushless setje van Henky gekocht, en helemaal geen problemen gehad. was in een nette staat, en was ook snel afgehandeld.
mischien dat hij het zelf op het moment heel druk heeft of zo. (besides, een vergissing is zo gemaakt.)
@Snoebel & Klamath: Ik probeer het ook positief te benaderen maar feit is dat we 1 augustus rond waren en flink wat PB's hebben gewisseld, maar sinds gisteren krijg ik geen reactie meer op circa 4 berichten terwijl hij daarvoor razendsnel reageerde...
Nu zie ik dat hij op 2 augustus 's avonds nog de auto op Marktplaats gezet heeft en dat de motor, ESC en Lipo's ook aan een ander zijn toegezegd.
Gisteren en vandaag is hij op dit forum geweest dus hij heeft mijn berichten gezien.
Ik vandaag nog gemaild dat ik gewoon de vraagprijs wil betalen voor de auto maar ook daar krijg ik dus geen reactie op. Erg vreemd allemaal.

Ik baal er wel erg van want ik had mij er geestelijk al op voorbereid dat ik vandag een ERBE zou hebben :onweer:

Les van vandaag: je hebt pas iets als je het hebt :teacher:

Anyway, ik moet en zal een ERBE krijgen want ik ben helemaal om :-)
De vraag is nu; kan ik deze heb beste halen uit America via ebay voor € 500,00 inclusief verzenden en risico op BTW en invoerrechten, of kan ik deze ergens anders voordelig aanschaffen?

Yep.. de packs waarop ik zo lang moest wachten, maar ze zijn het wachten en het dubbel en dwars waard .. De zippy's 5000mAh packs nu al drie keer zonder ze te hoeven gebruiken meegenomen.. ps Ook de eerste zending is alsnog binnengekomen, heb er wel invoerrechten op moeten betalen, maar tot nu toe niets vernomen dat ik ze alsnog moet betalen, de leverancier had de centjes al teruggeboekt. Laat ze nog even in de verpakking liggen, want heb geen zin om twee keer twee packs te betalen.. Ff afwachten of USPS een melding terug geeft naar de leverancier of ik ze heb gekregen. Maar tis al ruim een week geleden nu..

De SMC packs zijn 2s2p.

Zal misschien niet zoveel planken zijn als op een circuit, maar auto moet flink werken hoor door het rulle zand de berg op !

Accu's blijven koud, kan ik van de motor niet zeggen. Het was 25 graden in Limburg vanavond.. Vrij warm om veel gas te geven op gras, zand en veel, heel veel bladeren .. De mini Revo had het een stuk zwaarder vanavond, die is wel een keer in de thermische beveiliging gesprongen.

Ah jammer... :( Ik was me er al aan het verheugen dat eindelijk een manufacter met een LiPo kwam met lekker veel mAh en die geen cellen in parallel gebruikt. Nja.. dan maar gewoon met 5000mAh Zippys doorrijden! :p

Ik ben eens op ebay gaan zoelen naar 2S lipos en vond onderstaande er wel aardig uitzien.
Over EC Power + ERBE heb ik best aardige reacties gevonden op Amerikaanse sites.
Kennen jullie deze? ze zijn echt goedkoop maar de specs lijken goed.

EC POWER 10000mAh 7.4V 20C 25C LIPO Battery akku RC U - eBay, Aircraft, Radio Control Parts Access., Radio Control Control Line, Toys Hobbies. (Eindtijd 05-aug-09 06:19:25 CEST)

EC POWER 10000mAh 7.4V 20C 25C LIPO Battery akku RC U
€ 38,00

Heatproof.
Suitable for RC Car Truck and Boat
100% Brand New Heatproof EC POWER 10000mAh 7.4V 20C / 25C Hi Rate Lithium Polymer Battery.
Dimension : 163mm x 64.5mm x 9mm
Weight : ca 381g
Burst Rate : 25C
Continuous discharge rate: 20C
Capacity : 10000 mAh
Voltage : 7.4V
Cells : 2

RC Lab 5200mah 7.4v 30c 2S LiPo Akku Battery auto 1:10 - eBay LiPoli, Akkus, Fernsteuerung Elektronik, RC-Modellbau, Modellbau. (Eindtijd 10-aug-09 20:46:00 CEST)

RC Lab 5200 mAh 30C 7.4V Lipo-Battery
€ 20,00

RC 7.4v 10000mAh 20C 25C LiPo Akku Battery Car truck - eBay, Cars, Radio Control Parts Access., Radio Control Control Line, Toys Hobbies. (Eindtijd 22-aug-09 12:09:33 CEST)

RC 7.4v 10000mAh 20C 25C LiPo Akku Battery Car truck
€ 38,00

10000mah 7.4v 25c!!
Continuous discharge rate: 20C
Burst Rate : 25C
Capacity: 10000mah
Voltage: 7.4v
Cells : 2
Size : 167mm * 57mm * 17mm
Weight: 362g
For longer life of the battery please do not charge it over 2A, The best rate is 1A or below.

)

Dank je wel!
Word zeer gewaardeerd;)

Laat maar zitten want ik zie dat je de 'virtuele' revo via Marktplaats verkocht hebt. Waarschijnlijk voor dat bod van € 100,- toch jammer dat die man nu dat geld kwijt is. Ik geloof dat wat er hier gezegd is over jou nog een stuk te positief is geweest. Je hoeft er verder niet op te reageren hoor, ben ik wel gewend van jou. Ik ben er klaar mee.

Nou ERBE bezitters, sorry voor het off topic gedeelte; laten we dit stukje maar snel vergeten en overgaan naar de orde van de dag.

Ik ben van plan snel een ERBE te kopen, hebben jullie suggesties voor een winkel?
Verder wil ik gelijk de 'beste 2s lipo's' (prijs kwaliteit) hebben. Welke ga ik bestellen?

zippy lipo's of flightmax bij hobbycity.

Tot nu toe alleen maar positieve dingen over gehoord en ik gebruik ze zelf ook.
Voor de ERBE zelf, towerhobbies (goede dingen over gehoord)

Of als je geld genoeg hebt de SMC's ! Lijken wel gemaakt voor de ERBE, glijden zo in de accubays, geen speling in geen enkele kant. Accu gaat nergens heen. Je moet alleen plastic klemmetjes die normaal gebruikt worden om de packs op de plaats te houden verwijderen, maar dan passen ze echt super.

De 5000mAh packs doen het ook erg goed van Zippy's, heb die ook, maar die zitten heel ruim, ik heb ze wat dikker gemaakt door wat schuim samen met extra krimpkous erover heen te doen. Zelfs met die eerder genoemde klemmetjes.

Towerhobbies is zeker een aanrader, maar zonder kortingsbonnen wel vrij duur. Met duurste verzend mogelijkheid wel met 48 uur in huis ! Denk eraan, Towerhobbies plakt de factuur aan de buitenkant op de doos, je betaald dus altijd invoerrechten.. Heb al 10+ bestellingen met die leverancier gedaan.

stormerhobbies of spec point.

Die krijg je automatisch als je een frequent buyer bent, misschien een bekende ofzo die ze nog heeft ?

De korting van deze week:
If Your Order Totals: YOU SAVE Use Ad#
$100.00 - $149.99 $20.00 010RE
$150.00 - $199.99 $30.00 010RF
$200.00 - $249.99 $45.00 010RG
$250.00 - $299.99 $60.00 010RH
$300.00 - $399.99 $75.00 010RJ
$400.00 - $499.99 $100.00 010RK
$500.00 - $599.99 $125.00 010RL
$600.00 - $699.99 $150.00 010RM
$700.00 - $799.99 $175.00 010RN
$800.00 - $899.99 $200.00 010RP