Yep.. de packs waarop ik zo lang moest wachten, maar ze zijn het wachten en het dubbel en dwars waard .. De zippy's 5000mAh packs nu al drie keer zonder ze te hoeven gebruiken meegenomen.. ps Ook de eerste zending is alsnog binnengekomen, heb er wel invoerrechten op moeten betalen, maar tot nu toe niets vernomen dat ik ze alsnog moet betalen, de leverancier had de centjes al teruggeboekt. Laat ze nog even in de verpakking liggen, want heb geen zin om twee keer twee packs te betalen.. Ff afwachten of USPS een melding terug geeft naar de leverancier of ik ze heb gekregen. Maar tis al ruim een week geleden nu..
De SMC packs zijn 2s2p.
Zal misschien niet zoveel planken zijn als op een circuit, maar auto moet flink werken hoor door het rulle zand de berg op !
Accu's blijven koud, kan ik van de motor niet zeggen. Het was 25 graden in Limburg vanavond.. Vrij warm om veel gas te geven op gras, zand en veel, heel veel bladeren .. De mini Revo had het een stuk zwaarder vanavond, die is wel een keer in de thermische beveiliging gesprongen.