Dolphyn van Corel uit 1750 (schaal 1:50)

Ik wilde net schrijven dat het leuk was dat je weer begonnen was na enige rust, Piet, maar toen las ik door en zag je bericht over de tumor. Veel sterkte vandaag en in de komende weken natuurlijk met het herstel !

Ik denk dat post 189 hierboven even voorlopig de laatste update was, want donderdag moet ik naar het ziekenhuis voor een operatie. Er is een behoorlijke tumor per toeval ontdek in mijn rechter nier en de nier gaan ze donderdag (25 april) verwijderen. Dus een aantal dagen ziekenhuis en een tijdje nog rustiger aan dan ik nu al doe :rolleyes:, zet de modelbouw op een laag pitje. Na de nodige onderzoeken is gebleken dat er geen uitzaaiingen zijn, dus ik ga er van uit dat het met de tijd weer goed komt.
Piet, heel veel sterkte vandaag en veel beterschap!

Iedereen bedankt voor de aardige berichten. De operatie heeft 3 uur geduurd en is goed verlopen. Ik ben waarschijnlijk maandag al weer thuis en dan zal ik weer contact opnemen hier op het forum.
Groet Piet.
20240425_205314.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben weer thuis en behalve dat het een pijnlijke ervaring was en eigenlijk nog is, gaat het wel allemaal goed en zijn er geen complicaties die het vermelden waard zijn.
Ik wil iedereen bedanken voor de opbeurende berichtjes :) en met een paar weken hoop ik weer verder te kunnen.

Ik ben weer thuis en behalve dat het een pijnlijke ervaring was en eigenlijk nog is, gaat het wel allemaal goed en zijn er geen complicaties die het vermelden waard zijn.
Ik wil iedereen bedanken voor de opbeurende berichtjes :) en met een paar weken hoop ik weer verder te kunnen.
Beterschap en een spoedig herstel, Piet.
Gr. Peter

Het is inmiddels alweer zo'n 7 weken geleden dat mijn rechter nier is verwijderd in het ziekenhuis en ik ben dan ook weer helemaal hersteld van de operatie. Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor alle betrokkenheid en de positieve berichten die ik mocht ontvangen :).

Het model van de Dolphin ligt er nog net zo bij als een week of 7/8 geleden en het enige wat ik in die tijd heb gedaan is zo af en toe wat stof verwijderen;
IMG_2596kopie.jpg

Misschien dat het nog even duurt voor ik verder ga met de bouw omdat ik in die tussentijd begonnen ben met een tweetal cursussen fotobewerking en daar gaat ook behoorlijk wat tijd in zitten. In ieder geval laat ik uiteraard de vorderingen
hier weer zien. Met twee leuke hobby's heb ik het bijna nog drukker als toen ik nog gewoon aan het werk was...:rolleyes:, het grote voordeel is dat ik me nooit hoef te vervelen.

Back