Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor zover ik heb begrepen zet je het best uw telefoon in vliegstand zodat er geen communicatie mogelijk is.
Wat ik mezelf echter afvraag is of je de phantom 3 zonder ipad of iphone kan vliegen zoals een andere quad. Je hebt dan wel geen enkele aanduiding maar met een F450 van DJI heb je tenslotte ook maar als enige aanduiding de led op de copter.
Ik overweeg ook de Phantom 3 aan te schaffen, Ik twijfel alleen erg tussen de advanced en de professional. Voegt 4K (op dit moment) echt zoveel toe of kan ik die 300 euro beter gebruiken om een extra lipo te kopen bijvoorbeeld.
Dit filmpje gemaakt terwijl halverwege mijn telefoon batterij leeg was. ik start voor het opstijgen de opname en bewerk de film thuis met pinacle 18.
Bart Schijf
Dit filmpje gemaakt terwijl halverwege mijn telefoon batterij leeg was. ik start voor het opstijgen de opname en bewerk de film thuis met pinacle 18.
Bart Schijf
Mooi filmpje B schijf !
Als ik beslis om een phantom 3 aan te schaffen ga ik in ieder geval voor de 4K prof versie. Zelfs als je de 4K filmpjes bekijkt in 1080 dan is het verschil in beeldkwaliteit toch nog heel duidelijk merkbaar, waarmee ik niet wil zeggen dat uw filmpje kwalitatief slecht is he, dat is idd al behoorlijk mooi.
Kwaliteit van de film is inderdaad minder, maar dat komt door youtube het origineel in HD kwaliteit is echt super. daar hoef je echt geen 4k camera voor te hebben. geloof me.
Mooi beelden heb je geschoten hoor. Ik denk ook een beetje toekomst gericht. Hoef natuurlijk (nog) niet in 4K te filmen, maar wel makkelijk als je het hebt...........Wat ik wel begreep is dat de k4 camera niet altijd wordt ondersteund door de huidige tv en computers. als je die thuis nieuw hebt zou ik voor de prof gaan. zelf heb ik een advanced en die bevalt me buitengewoon. extra geld voor een batterij is nooit weg.
De scheve horizon zal je bij een lange snellere yaw beweging altijd een beetje houden, is een probleem wat bijna alle systemen hebben.
Bijvoorbeeld op de nieuwste zenmuse onder een S1000, of op een Inspire 1 bestaat dit probleem nog steeds, maar ook met een Alexmos controller.
Tot nu toe is het enige systeem (waar ik ervaring mee heb) die dit niet heeft de Freefly Movi M5 (dus waarschijnlijk ook de M10 en M15).
Deze systemen gebruiken nog een eigen kompas en GPS module voor het steady houden van de horizon bij een lange pan.