DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Nu een 8x gevlogen.

Phantom 3 lijkt stabieler en stiller als de 2.
Daarnaast vind ik de pilotapp echt een uitkomst.
Fantastisch dat je nu in 1x alle gegevens hebt en geen losse onderdelen meer hoeft te kopen. (iosd mini/ rx tx etc)
Rugtas bevalt ook prima.

Waar ik nog wel moeite mee heb, is afstand inschatten tot een voorwerp. (gebouw/ boom) lijkt soms dichter dan het daadwerkelijk is.
Nadeel (ligt waarschijnlijk aan mijn samsung 4s)
App loopt regelmatig vast. Dan heb je geen beeld .
Ook heb ik soms last van Lag.

Morgen mijn Phantom 3 ophalen. Heel de wereld op zoek geweest naar een extra lipo, maar geen resultaat, dus maar geduldig wachten.

9 van de 10 keer heb je ook geen last van de horizon, maar het is met alle systemen van DJI wel scheef te krijgen met een lange snelle pan-beweging.

Begrijp me niet verkeerd, ik vlieg zelf met een Inspire en ben heel blij met de performance, er is alleen altijd wel wat te zeiken toch ;)

Weet misschien ook iemand of de Ipad air 2 in de houder past ?
Past hier alleen de mini in of toch ook de air 2 ?

Zoals ik hier lees zijn er toch veel positieve reacties over de phantom 3.
Dat maakt de keuze toch weer makkelijker om er een aan te schaffen.

Ik vlieg ook met de ipad air. Debk dat de air2 niet groter is ofzo. En anders kan ik met de 3d printer wel een extender uitprinten voor grotere tablets

triestig, echt triestig 20 min vliegen en naar huis. al 2 maand geen batt op stock ???
ipv eerst de nieuwe p3 uit te brengen hadden ze eerst beter boor battery's en onderdelen gezorgd

Idd, maar een extra batterij is dan alleen als je een phantom 3 koopt.
Probeer bij die leverancier maar eens een losse batterij bij te bestellen. Hoor het graag...

Dit filmpje gemaakt terwijl halverwege mijn telefoon batterij leeg was. ik start voor het opstijgen de opname en bewerk de film thuis met pinacle 18.

Bart Schijf

Mooi filmpje. Misschien moeten we eens samen gaan vliegen (woon er vlakbij). Net mijn Yuneec Q500 verkocht (en kwam vaak bij de steenfabriek), en nu een Phantom 3 advanced in backorder staan (hoe lang nog, geen idee).

Altijd leuk om met andere te vliegen er zijn nog 2 phantoms 3 in Vuren aanwezig of in bestelling. Zeker ook door mijn enthousiasme over de phantom3. Ook net mijn yuneec q500 verkocht en... ik ben hem allang vergeten. Wat een superapparaat de dji p3 laat maar even weten wanneee je je ph3 in huis hebt. .. geinig.

Laatst bewerkt:
Altijd leuk om met andere te vliegen er zijn nog 2 phantoms 3 in Vuren aanwezig of in bestelling. Zeker ook door mijn enthousiasme over de phantom3. Ook net mijn yuneec q500 verkocht en... ik ben hem allang vergeten. Wat een superapparaat de dji p3 laat maar even weten wanneee je je ph3 in huis hebt. .. geinig.

Da's goed. Ik meld me wel ;)

Hallo ik heb een vraagje over de phantom 3pro , deze heb ik nu een maand en vindt hem geweldig .
Ik ga naar zwitserland op vakantie en neem hem dan mee ,nu is mijn vraag: wat gebeurt er als ik mijn hoogte in stel op 300meter en ik ben op een berg van 3100meter, kan ik dan gewoon vliegen ?? meet hij dehoogte vanaf het homepoint?

Back